Stempel gromadzki
Beno
2012-06-25 10:54:23 UTC
Ktoś coś wie w temacie? Co to dokładnie znaczy "ty stemplu gromadzki"? W Sieci
mało na ten temat, a głównie spotkać można to określenie na forach polonijnych,
co znaczyłoby, że to określenie funkcjonujące raczej w starszym pokoleniu.

Beno
Slawek Kotynski
2012-06-25 11:23:09 UTC
Post by Beno
[...]
Co prawda nigdy nie słyszałem, ale cóż mogło by znaczyć, jeśli nie
tłuk, tępak, młotek, wieśniak...
Być może tępy biurokrata z awansu społecznego?

mjk
pari
Może trochę mniej jadu proszę Pani mjk?
wolim
2012-07-05 07:25:46 UTC
Post by Beno
[...]
Jeśli dobrze myślę, to określenie to powinno mieć coś wspólnego z
Narodową Radą Gromadzką (teraz Rady Gmin i Powiatów) i stemplem :).

Osobiście kojarzy mi się to z czymś "betonowym", niereformowalnym...

Pozdrawiam,
MW
Bydlę
2012-07-18 15:26:37 UTC
Post by wolim
Osobiście kojarzy mi się to z czymś "betonowym"
A nieosobiście z czym?
;>
--
Bydlę