korekta tekstów - wolontariat
amk
2011-04-08 20:42:05 UTC
Witam Szanownych Grupowiczów,

Czy ktoś mógłby mi polecić doświadczonego korektora, który za darmo podejmie
się korekty tekstów. Rzecz rozchodzi się o korektę około 20 stron
miesięcznie w ratach, tzn. mailowo 2-3 niewielkie pliki tygodniowo.
Poszukuję dobrej duszy, która wesprze środowiskową gazetkę osób
niepełnosprawnych psychicznie i dokona korekt jako wolontariusz.
Z nadzieją na współpracę,
Anna Kubiak
Stokrotka
2011-04-14 19:02:01 UTC
Jeden niewielki tekst tygodniowo mogę zamieniać na nową ortografię,
darmowo, pod warunkiem, że nie będzie dotyczyć zdrowia psyhicznego, i nie
będzie rażąco odbiegać od mojego światopoglądu.
medea
2011-04-16 08:46:07 UTC
Jeden niewielki tekst tygodniowo mogę zamieniać na nową ortografię,
darmowo, pod warunkiem, że nie będzie dotyczyć zdrowia psyhicznego, i
nie będzie rażąco odbiegać od mojego światopoglądu.
To jest najlepszy tekst, jaki czytałam w usenecie w ciągu ostatniego
miesiąca. ;)

Dzięki za ubaw. :))))