Domuwka a prywatka
2016-01-02 17:39:56 UTC
Czy domuwka i prywatka to to samo?
Dawniej nie było słowa domuwka i używano słowa prywatka.
Wydaje się, pszynajmniej mi, że prywatka jest w pełni zrozumiałe,
bez naleciałości obcojęzyznej, nawet jeśli pohodzi z jakiegoś tam języka.
Wiadomo prywatka od prywatności, prywatnej własności itp.
Po co więc wprowadzać nowe słowo? A może one co innego znaczą?
--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,
Qrczak