zdanie inaczej
identifikator: 20110701
2011-08-23 16:18:12 UTC
czy Ktoś z tu obecnych mógłby mi wymyśleć lepsze sformułowanie określające
kategorię na moim forum "USB różności"?
Tomasz Minkiewicz
2011-08-23 16:36:32 UTC
Post by identifikator: 20110701
czy Ktoś z tu obecnych mógłby mi wymyśleć lepsze sformułowanie określające
kategorię na moim forum "USB różności"?
A co jest złego w tym?
Tomasz Minkiewicz <***@gmail.com>
identifikator: 20110701
2011-08-23 16:37:31 UTC
takie nietechniczne...
Tomasz Minkiewicz
2011-08-23 16:43:27 UTC
Post by Tomasz Minkiewicz
Post by identifikator: 20110701
kategorię na moim forum "USB różności"?
A co jest złego w tym?
takie nietechniczne...
I właśnie dlatego IMO dobre, bo ogólne. A jak ma być techniczniej, to
przynajmniej powiedz, czy „różności” to „inne urządzenia peryferyjne
USB”, „inne sprawy dotyczące magistrali USB”, czy jeszcze coś innego?
Tomasz Minkiewicz <***@gmail.com>
identifikator: 20110701
2011-08-23 16:53:36 UTC
trafiłeś stówę, właśnie to chciałbym określić jakimś skrótem...
identifikator: 20110701
2011-08-23 17:12:02 UTC
Post by Tomasz Minkiewicz
USB”, „inne sprawy dotyczące magistrali USB”, czy
chociaż po zastanowieniu to zdanie jest tak dobre, że jak się nie pojawi
żaden skrót to je zastosuję - dzięks.