łamigłówka
identifikator: 20040501
2010-11-28 11:16:14 UTC
no koledzy humaniści jest okazja zabłysnąć umiejętnościami
lingwinistycznymi...
bo ponoć humianiści to jakby nadludzie... rasa wybrana... czas to dowieść...

na swojej stronie chcę umieścić tekst:
"Strona w żadnym stopniu nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej,
nie uzyskała też poparcia Platformy Obywatelskiej i Politechniki
Warszawskiej...
a powstała przy głośnym i wyraźnym sprzeciwie wszystkich tych trzech
instytucji."

fajne to zdanie, ma moc, mnie się podoba...

ale...

chciałbym żebyście wpletli mi w tą wypowiedź jeszcze coś o:
- wolnych, niezależnych, kompetentnych mediach
- bojówkach katolickich

no słucham?
Stefan Sokołowski
2010-11-28 11:22:33 UTC
identifikator: 20040501
Post by identifikator: 20040501
no koledzy humaniści jest okazja zabłysnąć umiejętnościami
lingwinistycznymi...
bo ponoć humianiści to jakby nadludzie... rasa wybrana... czas to dowieść...
[...]
Post by identifikator: 20040501
no słucham?
Jak chcesz umieścić taki tekst, to nie słuchaj, tylko umieść. Po co Ci
do tego jakiś wybrany nadludź?

- Stefan
--
Stefan Sokolowski, Gdansk
http://inf.ug.edu.pl/~stefan
Aicha
2010-11-28 12:17:48 UTC
Post by identifikator: 20040501
no koledzy humaniści jest okazja zabłysnąć umiejętnościami
lingwinistycznymi...
Linguini to taki rodzaj makaronu :)
Pozdrawiam - Aicha
medea
2010-11-28 13:31:03 UTC
Post by identifikator: 20040501
no koledzy humaniści jest okazja zabłysnąć umiejętnościami
lingwinistycznymi...
Skoro jesteś naszym kolegą, to bez problemu sam sobie (w)pleciesz to, co
chcesz.

Ewa
Maciek
2010-11-29 12:44:10 UTC
no koledzy humaniści jest okazja zabłysnąć umiejętnościami lingwinistycznymi...
Że jak...?
bo ponoć humianiści to jakby nadludzie... rasa wybrana...
No, niektórzy podobnie wyrażają się o anty-humanistach
(lub o tych, których za takich uważają).
czas to dowieść...
Dowodzi się CZEGO, nie "co". To nie "humanizm",
lecz wiedza podstawowa.
[...]
BTW: zamieścisz też jakieś odnośniki do owych sprzeciwów?
fajne to zdanie, ma moc, mnie się podoba...
ale...
chciałbym żebyście wpletli mi w tą wypowiedź
W tę wypowiedź.
- wolnych, niezależnych, kompetentnych mediach
- bojówkach katolickich
no słucham?
To ja słucham: zlecasz robotę? A ile gotów jesteś zapłacić?

Maciek
Stefan Sokolowski
2010-11-29 13:04:57 UTC
Post by Maciek
No, niektórzy podobnie wyrażają się o anty-humanistach
(lub o tych, których za takich uważają).
,,O ścisłakach'' -- to jest piękna nazwa, znacznie lepsza od ,,młotów z
polibudy''.
Post by Maciek
W tę wypowiedź.
W ,,tę''? Hmmm...
,,Martwe znasz prawdy'', jak mawiał wieszcz humanistów.
Post by Maciek
To ja słucham: zlecasz robotę? A ile gotów jesteś zapłacić?
Nie jest gotów. On jest na etapie niewolnictwa, feudalizm jest jeszcze
przed nim. A Ty byś chciał, żeby od razu radził sobie w kapitalizmie.

- Stefan
--
Stefan Sokolowski, Gdansk
http://inf.ug.edu.pl/~stefan
Jarosław Sokołowski
2010-11-29 13:11:15 UTC
Post by Stefan Sokolowski
,,O ścisłakach'' -- to jest piękna nazwa, znacznie lepsza od
,,młotów z polibudy''.
Za moich czasów używano terminu "śrubokręty".
identifikator: 20040501
2010-11-29 13:26:38 UTC
Post by Maciek
To ja słucham: zlecasz robotę? A ile gotów jesteś zapłacić?
a jestem, a ile byś cenił? ostatnio pisałem na grupie programming o
cenach...
Horatio Valor
2010-12-04 21:06:41 UTC
[...]
A czy mógłbyś naświetlić, w jaki sposób Unia Europejska wyraziła swój głośny
i wyraźny sprzeciw? Jakoś w mediach nie natrafiłem na taką wiadomość.
Post by identifikator: 20040501
- wolnych, niezależnych, kompetentnych mediach
- bojówkach katolickich
Chyba kolega nie tylko humanistów nie lubi, ale i nawet pod adresem logiki
(która jest raczej dziedziną ścisłą, nieprawdaż?) żywi jakieś głębokie
pretensje.

O mediach i bojówkach oczywiście można napisać, ale CO? Że są złe czy dobre,
lubisz je czy nie, popierasz, zwalczasz czy lekceważysz?

Przy takich danych można np. tak to napisać:

"Strona w żadnym stopniu nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej,
nie uzyskała też poparcia Platformy Obywatelskiej i Politechniki
Warszawskiej... a powstała przy głośnym i wyraźnym sprzeciwie wszystkich
tych trzech instytucji. Strona ma na celu zwalczanie i doprowadzenie do
ostatecznego upadku wolnych, niezależnych, kompetentnych mediów, które są
oczywistym wymysłem Szatana, w czym nam dopomóż nasz patron, święty Cyriak,
oraz bojówki katolickie, których szkolenia bojowe odbywają się w każdy
wtorek i czwartek na podwórku koło kotłowni (proszę przynieść swoje krzyże
bojowe oraz wodę święconą)."
identifikator: 20040501