słodkie, mocne, mocno owocowe wino
Marcin Nazwis
2021-03-01 18:02:47 UTC
jak potocznie określa się mocne, bardzo słodkie wino? Szukałem w połączeniu ze słowem ulepek, ale jakoś nic nie mogę trafić.
Z góry dziękuję za odpowiedź, chociaż widzę, że słabiutko z frekwencją.
Pozdro
Marcin
PureNick +
2021-03-02 00:57:31 UTC
Post by Marcin Nazwis
Witam,
[...]
Mnie przychodzi na myśl: jabcok, jabol (tak się mówi w moim Krakowie)
i od razu pojawiają się wspomnienia ze służby wojskowej,
kiedy po kolejnym "upojnym wieczorze" z jabolami w roli głównej
obiecałem sobie, że nie tknę więcej tego wynalazku,
i dotrzymuję tej obietnicy do dziś, a minęło już 28 lat..

Pozdruffka
~~/PP/~~/SF/~~
Marcin Nazwis
2021-03-02 13:40:35 UTC
Post by PureNick +
Post by Marcin Nazwis
Witam,
[...]
30 lat temu mówiło się na nie również perszingi

ale, jabol nie jest zbyt słodki
pozdro
Akarm
2021-03-03 09:28:43 UTC
Post by Marcin Nazwis
ale, jabol nie jest zbyt słodki
Wprost przeciwnie. Nawet na etykiecie napisali: wino owocowe bardzo słodkie.
--
-
Akarm
collie
2021-03-04 15:05:13 UTC
Post by Akarm
Post by Marcin Nazwis
ale, jabol nie jest zbyt słodki
Wprost przeciwnie. Nawet na etykiecie napisali: wino owocowe bardzo słodkie.
Wcale że nie aż tak. Na etykiecie słynnego wina marki Wino, czyli
wina patykiem pisanego, które miało wszystkie wina owocowe pod sobą,
napisano:
Akarm
2021-04-09 20:41:31 UTC
Post by collie
Wcale że nie aż tak. Na etykiecie słynnego wina marki Wino, czyli
wina patykiem pisanego, które miało wszystkie wina owocowe pod sobą,
https://zapodaj.net/0558f9abe048f.jpg.html
Bywają różne etykiety na ten sam napój:
https://pl.pinterest.com/pin/321444492132788785/
--