wodociągowania
DanW
2013-08-29 18:55:02 UTC
Dzisiaj widziałem na pięknej tablicy napis "Zakończenie wodociągowania
dofinansowany przez UE". W słowniku istnieje słowo "wodociągować" ale
nigdzie nie wiem co to słowo tak naprawdę oznacza.
Pozdrawiam
wolim
2013-09-05 17:09:09 UTC
Post by DanW
Witam,
Dzisiaj widziałem na pięknej tablicy napis "Zakończenie wodociągowania
dofinansowany przez UE". W słowniku istnieje słowo "wodociągować" ale
nigdzie nie wiem co to słowo tak naprawdę oznacza.
Wodociągować - wyposażać w wodociąg.

Pozdrawiam,
MW
DanW
2013-09-06 19:36:03 UTC
Post by wolim
Post by DanW
Witam,
[...]
więc "zakończenie wodociągowania" to koniec normalności :)