poprawna pisownia skrótu ZFŚS
n***@poczta.pl
2015-05-06 23:15:48 UTC
pełna nazwa brzmi: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

pytanie: który ze skrótów jest poprawny: ZFŚS, Z.F.Ś.S., czy obydwa?!
Stokrotka
2015-05-07 07:17:05 UTC
Post by n***@poczta.pl
pełna nazwa brzmi: Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
pytanie: który ze skrótów jest poprawny: ZFŚS, Z.F.Ś.S., czy obydwa?!
Tylko się tam nie dokładaj, bo cię okradną.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
n***@poczta.pl
2015-05-07 20:57:51 UTC
Post by n***@poczta.pl
pytanie: który ze skrótów jest poprawny: ZFŚS, Z.F.Ś.S., czy obydwa?!
Tylko się tam nie dokładaj, bo cię okradną.
nie prosiłem o poradę ekonomiczną ale o językową, powtórzę:
który ze skrótów jest poprawny: ZFŚS, Z.F.Ś.S., czy obydwa?!
Stokrotka
2015-05-08 06:51:39 UTC
Post by n***@poczta.pl
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
pytanie: który ze skrótów jest poprawny: ZFŚS, Z.F.Ś.S., czy obydwa?!
Tylko się tam nie dokładaj, bo cię okradną.
który ze skrótów jest poprawny: ZFŚS, Z.F.Ś.S., czy obydwa?!
Nie kszycz na mnie, nie mam dostępu do słownika odpowiedniego, bo ktoś mi
obesrał dżwi.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Qrczak
2015-05-08 14:48:52 UTC
Post by n***@poczta.pl
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
[...]
Na pewno tylko drzwi?

2015-05-08 16:20:50 UTC
Post by Qrczak
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
[...]
Gdy już ukończył swój niecny czyn, zapukał i poprosił o papier.
Bezczelnie.

PRO SZE ZWONIDŹ JEŹLIKTO HCE PO RADY
PROSZE PÓKADŹ JEŻLIKTO NIEHCEPO RADY
Qrczak
2015-05-08 18:37:37 UTC
Post by Qrczak
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
[...]
Stąd brak słownika.
Ale przynajmniej do dudy... ups... dupy się komuś przydał.

2015-05-08 19:54:15 UTC
Post by Qrczak
Post by Jarosław Sokołowski
Post by Qrczak
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
Post by Stokrotka
Post by n***@poczta.pl
[...]
Gołosłownik -- tak go w tym zastosowaniu nazwać można.
FEniks

2015-05-09 11:32:59 UTC
Post by FEniks
Post by Stokrotka
Nie kszycz na mnie, nie mam dostępu do słownika odpowiedniego, bo ktoś mi
obesrał dżwi.
Dżwi do internetu?
Ewa
Nie internet akurat był na zewnątsz, więc jest uratowany.
Do poniedziałku nie mam szans wejść do garażu, bo ktoś tam "spszątał"
popszez wylanie substancji silnie żrącej i uszkodził wrota. Muszę to zgłosić
do władz, bo garaż spułdzielczy, żeby nie było na mnie, i dopiero wtedy bedę
mogła poczynić jakiekolwiek kroki wiążące się z dotykaniem klamki garażu.
Straszny kłopot dla mnie bo tam mam swoje manele. Nie tylko słowniki.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
2015-05-08 12:18:08 UTC
Post by n***@poczta.pl
[...]

Udzieliła Ci odpowiedzi -- nie dokładaj kropek. ;)

http://www.zfss.pl/

Albo zaczerpnij ze skarbca typu Poradnia Językowa.

http://sjp.pwn.pl/poradnia
http://www.poradniajezykowa.us.edu.pl/
http://www.rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=402:poradnie-jzykowe&catid=78:linki&Itemid=60