dzielnica podmiejska
Firankowy potwór
2011-05-19 19:50:04 UTC
W pewnym niskich lotów serialu usłyszałem określenie: dzielnica
podmiejska.
Jak dzielnica może być podmiejska? Może być chyba co najwyżej
peryferyjna, bo pod miastem to już nie dzielnica.
Stokrotka
2011-05-20 17:51:10 UTC
W pewnym niskich lotów serialu usłyszałem określenie: dzielnica podmiejska.
Jak dzielnica może być podmiejska? Może być chyba co najwyżej peryferyjna,
bo pod miastem to już nie dzielnica.
Dla mnie może być.
Taki Rembertów jest włączony do Warszawy, i trudno go inaczej nazwać niż
dzielnicą podmiejską, ponieważ praktycznie od Warszawy dzieli go zdaje się
nie tylko odległość, ale i lasek.
Słowo "peryferie" ma negatywny oddźwięk, może lepiej pszedmieścia?
a***@poczta.onet.pl
2011-05-20 18:05:43 UTC
Post by Stokrotka
[...]
To już raczej - zgodnie z wywodem - podmieścia.

--
I like smirnoff but prefer smirnin
Firankowy potwór
2011-05-20 19:29:47 UTC
Post by Stokrotka
[...]
Skoro jest włączony, to stał się dzielnicą, a kiedyś był najwyżej
podmiejską wsią o charakterze miejskim.
lemonka
2011-08-08 19:44:26 UTC
W pewnym niskich lotów serialu usłyszałem określenie: dzielnica podmiejska.
Jak dzielnica może być podmiejska? Może być chyba co najwyżej peryferyjna,
bo pod miastem to już nie dzielnica.
A jeśli wieś leży za miastem i wszystkie dzielnice tej wsi są pod lasem a
tylko ta jedna jest pod miastem, to ta dzielnica wsi może być czy nie może
być podmiejska?