Nowy znak interpunkcyjny
Sakujami
2009-07-27 17:51:03 UTC
+ stosowany jako cudzysłów w cudzysłowie
"Zjawisko +samoleczenia się+ przy pomocy alkoholu jest częstsze u kobiet.
Sięgają one po alkohol z powodu depresji trzy razy częściej niż mężczyźni" -
wyjaśnił dr Habrat.
http://www.roik.pl/depresja-odbiera-radosc-i-chec-zycia-nowy-lek-daje-nadzieje/
Horatio Valor
2010-09-07 22:30:43 UTC
Post by Sakujami
[...]
PAP - i wszystko jasne. Nie wiem, na jakim systemie oni piszą swoje depesze,
ale to u nich stały problem, że znak cudzysłowu w cudzysłowie (czyli
normalnie >> i <<, używane w stylu niemieckim lub francuskim) im źle koduje
i przerabia na plusiki. Zawsze potem widać, czy ktoś czyta te teksty prszed
wrzuceniem w internet, czy rżnie Ctrl+C Ctrl+V.

HV
Eneuel Leszek Ciszewski
2011-07-13 00:08:57 UTC
[...]
Jest wiele znamiennych cech ,,twórczości'' kontrolno-kontrolnej. ;)
W takich sytuacjach przypomina się mi dziewczyna z podstawówki -- z tak
zwanej rodziny wielodzietnej, czyli ponoć bardzo biednej w tamtych latach.

Nauczycielka biologii/przyrody/botaniki/itp. (nasza wychowawczyni) wymagała
od nas zbierania (ja nie musiałem zbierać -- ale ja w ogóle cieszyłem się
różnymi względami) ciekawostek z gazet.

Dziewczyna (o której napisałem nieco wyżej) któregoś razu zaprezentowała
ciekawostkę o... korzeniu mafii... (chyba sycylijskiej)

Danusia była jedyną dziewczynką w rodzinie -- miała masę braci, niemal
identycznie wyglądających... Uczyła się w tej samej klasie, co ja. Ale
ja nadal żyję -- a ona umarła wiele lat temu. Nie wiem, jaka choroba
ją pokonała... (brutalni mówią -- umarła, gdyż była biedna)

-=-

Gdy ja pokonałem swoją astmę i alergię -- zostałem ,,dźgnięty nożem w plecy''
uszkodzeniami kręgosłupa. Astmę (taką, jaką ja mam) można bardzo łatwo pokonać
intensywnym życiem. Alergię (taką, jaką ja mam) pokonuje się lekami i też
szybkim życiem. Ale jak szybko żyć, mając uszkodzone kolana i kręgosłup?...
(nie mogąc biegać?!)

-=-

Świat, który za sobą zostawiam zdaje się być tak nieciekawym, że nie chce
się mi umierać. :) Nie tęsknię do niczego z przeszłości -- i do nikogo...
Tęsknię jedynie do przyszłości... [i do odlania się na grobie Henia Samula,
któremu ,,zawdzięczam'' straszliwie dużo zła? -- ja jestem pragmatykiem, :)
więc po co miałbym lać na jego grób? tylko ideowcy i filantropii są na
tyle stuknięci, aby lać na czyjś grób] Smutne życie sprawiło, że już nie
tęsknie do nikogo, kto umarł...