Wykasowano mi stronę
Stokrotka
2016-01-03 17:47:31 UTC
Wykasowano mi stronę http://ortografia.ma7.eu już jej nie ma .

Potępiam.
--
Tak było , ale to nieaktualne, hwilowo:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,
z nowym głosem
neoniusz
2016-01-03 17:53:28 UTC
I jest to najlepsza wiadomosc na nowy rok.
Trybun
2016-01-04 10:39:53 UTC
Post by Stokrotka
Wykasowano mi stronę http://ortografia.ma7.eu już jej nie ma .
Potępiam.
Wyrazy współczucia. Nie sposób nie zauważyć że władze naszego kraju nie
są za tym aby kultywować polszczyznę czy w sensie pozytywnym ją
zmieniać. Oni są za tym aby nas zamerykanizować. Stąd te "gryle" sryle,
"długie łykendy" czy mające nas sprowadzać do absurdu językowego gadki
"celebrytów" w stylu - " wjeżdżania w drzewo czy słup kierowców", w
mediach. Dziwi jedynie to że ci pozwolili prowadzić taką stronę tak długo.
masti
2016-01-04 11:11:15 UTC
Post by Trybun
Dziwi jedynie to że ci pozwolili prowadzić taką stronę tak długo.
tow. Trybun. nie wiem czy zauważyliście ale od 25 lat można sobie
prowadzić bez zezwolenia z Mysiej
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
Trybun
2016-01-04 11:33:36 UTC
Post by masti
Post by Trybun
Dziwi jedynie to że ci pozwolili prowadzić taką stronę tak długo.
tow. Trybun. nie wiem czy zauważyliście ale od 25 lat można sobie
prowadzić bez zezwolenia z Mysiej
Po przykładzie Stokrotki widać że jednak nie bardzo można prowadzić.
Ciekawe co by się zaczęło dziać jakby wyrosła jakaś naprawdę groźna
konkurencja stojąca w sprzeciwie do tego co jest lansowane w środkach
masowego przekazu.
Qrczak
2016-01-04 15:14:26 UTC
Post by Trybun
Post by masti
Post by Trybun
[...]
Inteligęt inteligęta zawsze zrozumi. Wicie.

Trybun
2016-01-06 10:27:06 UTC
Post by Qrczak
Inteligęt inteligęta zawsze zrozumi. Wicie.
Stara 'mądrość ludowa"... Nie mająca zresztą nic wspólnego z
rzeczywistością.
Mario
2016-01-04 21:24:14 UTC
Post by Trybun
Post by Stokrotka
Wykasowano mi stronę http://ortografia.ma7.eu już jej nie ma .
Potępiam.
Wyrazy współczucia. Nie sposób nie zauważyć że władze naszego kraju nie
są za tym aby kultywować polszczyznę
Twierdzisz, że Stokrotka kultywuje polszczyznę?
Szkoda, że pl.rec.humor.najlepsze nie działa.
MD
Trybun
2016-01-06 10:27:28 UTC
Post by Mario
Post by Trybun
Post by Stokrotka
[...]
Tak, nie widziałem w jej wykonaniu jednego słowa zapożyczonego z
obcojęzycznego słownika.
Qrczak
2016-01-06 17:52:05 UTC
Post by Mario
Post by Trybun
Post by Stokrotka
[...]
Czasami jej coś odbija i nawet ortografizuje po staremu. Przymykam oczy,
może gorączkuje.

Trybun
2016-01-07 09:21:12 UTC
Post by Qrczak
Tak, nie widziałem w jej wykonaniu jednego słowa zapożyczonego z
obcojęzycznego słownika.
Czasami jej coś odbija i nawet ortografizuje po staremu. Przymykam
oczy, może gorączkuje.
Każdemu czasem 'odbija". Gorzej gdy utrzymuje się ciągły stan braku
kreatywności.
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-06 18:12:30 UTC
Post by Mario
Twierdzisz, że Stokrotka kultywuje polszczyznę?
Szkoda, że pl.rec.humor.najlepsze nie działa.
Tak, nie widziałem w jej wykonaniu jednego słowa zapożyczonego z obcojęzycznego słownika.
Czy hociaż wiesz, kturą żeczywistość Stokrotka prubuje opisać
na swoih stronah i jak hce pszekształcić polski język?
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Qrczak
2016-01-06 18:49:35 UTC
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Post by Mario
[...]
Trybón wie fszyzdko.

Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.
Trybun
2016-01-07 09:22:57 UTC
Post by Qrczak
Trybón wie fszyzdko.
Trybun podobnie jak Stokrotka posiada dar własnego myślenia, a także
wydawania własnych opinii o tym co dobre a co złe.
Qrczak
2016-01-07 11:03:21 UTC
Post by Trybun
Post by Qrczak
Trybón wie fszyzdko.
Trybun podobnie jak Stokrotka posiada dar własnego myślenia, a także
wydawania własnych opinii o tym co dobre a co złe.
Ale Trybun uświadomion, że to tylko jego własna opinia jest?

trybun, z łac. tribunus od tribus
opinia, z fr. opinion, z łac. opinio
Trybun
Wielce rad bym usłyszeć i opinię własną Qrczaka w tym temacie.
Qrczak

Trybun
2016-01-07 09:22:13 UTC
Post by Mario
[...]
Nie mam pojęcia o jaka rzeczywistość chodzi, ale podoba mi się to w jaki
sposób chciałaby przekształcać ów polski język. Wszystko jasne i
czytelne, na dodatek zrozumiałe. W odróżnieniu od wielu jej krytykantów
którzy gdy coś nabełkoczą niezrozumiale tłumaczą że to "tylko literówka".
Mario
2016-01-07 09:26:43 UTC
Post by Trybun
Post by Mario
Post by Trybun
Post by Stokrotka
[...]
Ale rozumiesz słowo "kultywować"?
MD
Trybun
2016-01-07 09:45:28 UTC
Post by Mario
Post by Trybun
Tak, nie widziałem w jej wykonaniu jednego słowa zapożyczonego z
obcojęzycznego słownika.
Ale rozumiesz słowo "kultywować"?
Dokładnie to co robi Stokrota. Żadnych zapożyczań - wszystko oparte na
polszczyźnie.
bbjk
2016-01-07 10:00:51 UTC
Post by Trybun
Dokładnie to co robi Stokrota. Żadnych zapożyczań - wszystko oparte na
polszczyźnie.
Ale tej Reya, czy Piasta Kołodzieja?
B.
Stokrotka
2016-01-07 10:01:55 UTC
Post by bbjk
Post by Trybun
Dokładnie to co robi Stokrota. Żadnych zapożyczań - wszystko oparte na
polszczyźnie.
Ale tej Reya, czy Piasta Kołodzieja?
Reya czy Reja?
--
Wykasowano mi stronę:
bbjk
B.
Stokrotka
2016-01-07 18:16:37 UTC
Post by bbjk
Post by Stokrotka
Post by bbjk
Post by Trybun
Dokładnie to co robi Stokrota. Żadnych zapożyczań - wszystko oparte na
polszczyźnie.
Ale tej Reya, czy Piasta Kołodzieja?
Reya czy Reja?
http://gabinet-ksiazek-i-rycin.pl/userdata/gfx/c879c91d9b6dde6d2c89a9f8f75612b8.jpg
Ale tam (skan strony tytułowej starodruku) jest "Kraków 1914", nie wiadomo
jak było w orginale.
--
Wykasowano mi stronę:
Qrczak

Stokrotka
2016-01-08 15:16:53 UTC
Post by Qrczak
Post by bbjk
Post by Stokrotka
[...]
Skąd wiesz?
--
Wykasowano mi stronę:
Qrczak

Trybun
2016-01-07 11:05:15 UTC
Post by bbjk
Post by Trybun
Dokładnie to co robi Stokrota. Żadnych zapożyczań - wszystko oparte na
polszczyźnie.
Ale tej Reya, czy Piasta Kołodzieja?
Współczesnej, czyli tej którą odziedziczyła. A wiec zarówno tej Piasta i
Reja czy Miodka. Następne pokolenia będą już bogatsze (czego jej życzę)
o wkład Stokrotki w mowę polską.
Grzegorz Staniak
2016-01-07 11:37:11 UTC
Post by Trybun
Post by bbjk
Post by Trybun
[...]
LOL :)

Fajny trolling, aż się przez moment nabrałem.

GS
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>
Trybun
2016-01-08 17:17:00 UTC
Post by Grzegorz Staniak
Post by Trybun
Post by bbjk
Post by Trybun
[...]
Proszę o definicję pojęcia 'trolling". Wiem tylko że w slangu wędkarzy
jest to metoda połowu ryb. Natomiast Tobie chyba jednak o coś innego
chodzi.
Qrczak
2016-01-07 11:06:31 UTC
Post by bbjk
Post by Trybun
Dokładnie to co robi Stokrota. Żadnych zapożyczań - wszystko oparte na
polszczyźnie.
Ale tej Reya, czy Piasta Kołodzieja?
Od jabłka.

bbjk
2016-01-07 12:03:17 UTC
Post by Qrczak
Od jabłka.
B.
Grzegorz Staniak
2016-01-07 10:03:47 UTC
Post by Trybun
Post by Mario
Post by Trybun
[...]
http://sjp.pl/kultywowa%C4%87

kultywować

1. utrzymywać i rozwijać jakieś tradycje, zwyczaje, wartości itp.;

Polszczyzna to są m.in. te tradycje i zwyczaje, które Stokrotka
odrzuca. Więc nie, nie kultywuje. Wymyśla własne.

A z tymi zapożyczeniami to się nie rozpędzaj. Nie dałbyś rady złożyć
prostego zdania, gdybyś wszystko w nim miało być "oparte na
polszczyźnie".

GS
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>
Trybun
2016-01-07 11:05:50 UTC
Post by Grzegorz Staniak
Post by Trybun
Post by Mario
Post by Trybun
[...]
Przykro mi, ale ja to widzę dokładnie odwrotnie, Stokrotka nic nie
odrzuca, a właśnie rozwija (po przez upraszczanie) pisownie w języku
polskim.
Post by Grzegorz Staniak
A z tymi zapożyczeniami to się nie rozpędzaj. Nie dałbyś rady złożyć
prostego zdania, gdybyś wszystko w nim miało być "oparte na
polszczyźnie".
GS
Stokrotka potrafi.. Sądzę że przy odrobinie samozaparcia również dałbym
radę.
Grzegorz Staniak
2016-01-07 11:14:07 UTC
Post by Trybun
Post by Grzegorz Staniak
Post by Trybun
Post by Mario
Post by Trybun
[...]
Znaczenie słów w języku polskim nie zależy od twojego widzenia, ani
ich ortografia od pomysłów Stokrotki.
Post by Trybun
Post by Grzegorz Staniak
A z tymi zapożyczeniami to się nie rozpędzaj. Nie dałbyś rady złożyć
prostego zdania, gdybyś wszystko w nim miało być "oparte na
polszczyźnie".
Stokrotka potrafi..
Nie masz pojęcia o czym mówisz.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zapo%C5%BCyczenia_j%C4%99zykowe

GS
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>
Trybun
2016-01-08 17:18:37 UTC
Post by Trybun
Przykro mi, ale ja to widzę dokładnie odwrotnie
Znaczenie słów w języku polskim nie zależy od twojego widzenia, ani
ich ortografia od pomysłów Stokrotki.
Nie chodzi o znaczenie słów, a o ich nazewnictwo, czyli zapisu w postaci
graficznej.
Post by Grzegorz Staniak
Post by Trybun
Post by Grzegorz Staniak
[...]
Kto tu nie ma pojęcia gdy przechodzi do porządku dziennego, słysząc i
widząc określenia typu - "długi łykend" w państwowych mediach. Tak tak,
to Stokrotka jest zagrożeniem dla mowy polskiej... Q*wa, nie wymagam
zaraz od wszystkich wysokiego ilorazu inteligencji, ale chociaż raz na
jakiś czas każdy powinien uruchomić te parę swoich szarych komórek które
każdy na pewno posiada.
Sonn
2016-01-08 17:57:10 UTC
Post by Grzegorz Staniak
Post by Trybun
Post by Grzegorz Staniak
[...]
Sugerujesz ich posiadanie przez Stokrotę? Szacun! To pewnie te szare
komórki jej powiedziały, że Policja i Aero2 to jedno i to samo. I na
dokładkę że to SPISEK!
Sonn
t-1
2016-01-10 21:14:02 UTC
A sądzisz, że podobne darmowe usługi (np. Facebook) sponsorują altruiści?
Trybun
2016-01-11 08:37:27 UTC
Post by Sonn
Post by Trybun
[...]
Tego akurat jestem pewien, Stokrotka jest ponadprzeciętnie inteligentna
osobą.
Aero2 to zwykły kant, (bo kto zmienia warunki umowy w trakcie jej
trwania, bezkarnie?) i trudno wymienić wszystkie czynniki które w tym są
umoczone.
Qrczak
2016-01-07 14:20:12 UTC
Post by Trybun
Post by Grzegorz Staniak
Post by Grzegorz Staniak
[...]
Ożeń się z nią.
Wszyscy będą hepi.

hepi - nienotowane w żadnym słowniku szczęście na bardzo high lewelu
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-07 19:00:02 UTC
Post by Qrczak
hepi - nienotowane w żadnym słowniku szczęście na bardzo high lewelu
Jeśli lewelu -- to chyba highnym?...

Stokrotka dba o gramatykę. ;)
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Qrczak
2016-01-07 19:56:46 UTC
Post by Qrczak
hepi - nienotowane w żadnym słowniku szczęście na bardzo high lewelu
Jeśli lewelu -- to chyba highnym?...
Stokrotka dba o gramatykę. ;)
Hajnym, jak już, dbaluszku.

Trybun
2016-01-08 17:19:31 UTC
Post by Qrczak
Ożeń się z nią.
Wszyscy będą hepi.
Inteligencja to nie aż na tyle znaczący walor u potencjalnej partnerki
abym to na pierwszym miejscu stawiał w kryterium.
Qrczak

Mario
MD
Trybun
2016-01-08 17:20:02 UTC
Post by Mario
Ale rozumiesz słowo kultywować?
Oczywiście, w odróżnieniu od wielu nigdy nie używam słów czy zwrotów
których bym nie rozumiał.
Qrczak
2016-01-09 00:03:25 UTC
Post by Trybun
Post by Mario
Ale rozumiesz słowo kultywować?
Oczywiście, w odróżnieniu od wielu nigdy nie używam słów czy zwrotów
których bym nie rozumiał.
Przecinków takoż.

Qrczak
2016-01-07 16:33:14 UTC
Post by Trybun
Post by Mario
[...]
Dokładnie to na głuchowszczyźnie.

Walek Trze Flaka
Trybun
2016-01-08 17:20:47 UTC
I tak dobrze że nie na "ślepowszczyźnie"..
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-05 17:01:50 UTC
Post by Trybun
"długie łykendy" czy mające nas sprowadzać do absurdu językowego gadki
W ramach protestu możesz jutro iść do roboty. ;)

BTW -- teraz to naprawdę Trzech Króli.
Ciekawe, do czego wykorzystają mirrę...
Co będą nią smarować i kogo?... Po co,
czyli dlaczego... Czyj opór będą łagodzić?...
Co będą kadzili kadzidłami i kogo przekupią złotem. :)

12 stycznia ma być sądnym dniem polskiego sądownictwa. ;)
Prezes Rzepliński, niezłomny obrońca jednostki gniecionej
systemem polskiego państwa, może zostać aresztowany przez
zwykłego policjanta, po czym (ale chyba już nie 12?) może
zostać osądzony przez zwykłego polskiego sędziego, po czym
może zostać osadzony w zwykłym więzieniu polskim na zwykłe
trzy lata... [jesienie, zimy i wiosny też?...]

Słyszałem, jak ów prezes sugerował, iż można by nawet na stadionie
prowadzić procesy... (skoro im więcej sędziów, tym lepiej) Całkiem
niezła myśl. ;)

Ja mam inną. Gdy 5 sędzziów orzeka i 2 jest za a 3 przeciw -- sprawa
jest kierowana do rozpatrzenia w pełnym składzie.

Wyobraźmy sobie inną/adekwatną sytuację.
5 fizyków zasiada w jakimś sądzie naukowców i orzeka.
Fizycy nie badają, nie mierzą, nie porównują itd., ale...
Uwaga!!! [wnimanie czy achtung?] Głosują...

Kiedyś na fotograficznej grupie ktoś zaproponował głosowanie nad
tym, czy cal to *około* 25,4 mm, czy *dokładnie tyle*. Jak szanowne
panie i szanowni poanowie domyślają się, mam na uwadze proste pytnie:

-- Jak to jest, że wg 2 sędziów coś jest konstytucyjne a wg
3 innych sędziów tegoż TK, w tym samym czasie to coś już
nie jest konstytucyjne?

Przy apelacjach i kasacjach sprawę tłumaczono mi tak -- podczas
rozprawy apelacyjnej (kasacyjnej czy innej) były dodatkowe dowody.

Ale jak to jest, że w świetle tych samych dododów coś jest
i zarazem nie jest konstytucyjne?

-=-

Wyjaśniał mi to kiedyś pan Jerzy Kopani, profesor uniwersytetu,
późniejszy twórca prawa białostockiego jakoś tak:

chodzi o równowagę interesów;
świat jest w równowadze dzięki równowadze parć różnych środowisk

Może użył słowa 'sił' zamiast 'parć'.
Coś w rodzaju gry w szachy -- nie mogę tego pionka zbić skoczkiem,
bo przeciwnik zbije mi mego skoczka.

-=-

Stokrotka zapewne ma wielkie zaśługi w pielęgnowani polskiej mowy,
jednak na jej stronie WWW raczej były pisma, nie mowy, a te raczej ;)
nie pielęgnują polskiego języka. :)

-=-

Chętnie zapłacę za klikniecia w ,,ciągi Fibonacciego ''.

Obecnie Kościół (wraz z jego nauką?) dochodzi [dochodzi? -- jak można
siedząc, siadać?!] do władzy w Polsce, więc i ja idę śladami nauki tegoż
Kościoła -- staję się jak dziecko, aby wejść do Królestwa niebieskiego. :)
[zamiast do fioletowego -- pokutnego, czy do czarnego...]

Jako kilkuletnie dziecko zarabiałem pieniądze -- z konieczności nie były
to wielkie pieniądze. [dziecko nie mogłoby przecież udźwignąć pieniędzy
wielkiego formatu] Obecnie też zadawalam się drobnymi kwotami. :) [IMO
pieniądze mogą być małe, nawet bardzo małe, oby miały wielką siłę nabywczą]
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Trybun
2016-01-06 10:28:38 UTC
Post by Trybun
[...]
Nie mam pojęcia. Nigdy nie byłem zbyt religijny, na dobrą sprawę nigdy
się nawet nad zagadnieniami religijnymi głęboko nie zastanawiałem.
[...]
Kapitalistyczne (prawicowe) ścierwa do wszystkiego są zdolne. Obozy
koncentracyjne to wręcz ich religia. Że tylko przypomnę idoli
prawiczków - boskiego Augusto z Chile czy władcę Indonezji - Suharto.
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Ja mam inną. Gdy 5 sędzziów orzeka i 2 jest za a 3 przeciw -- sprawa
jest kierowana do rozpatrzenia w pełnym składzie.
Ale co to za konstytucja w której mogą być takie rozbieżności? Czy to
nie od jej zmiany powinno się zacząć cały proces?
[...]
Żartujesz? Naukowcy nie głosują nad swoimi teoriami..
[...]
Tylko bez podtekstów seksualnych, proszę. Grupę mogą czytać także
młodociani..
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-06 18:05:55 UTC
Post by Trybun
[...]
IMO nie. Raczej od poprawnego napisania przed laty.
Post by Trybun
[...]
A co robią? Uzasadniają swoje teorie i przekonują resztę. :)
Opisują tok rozumowania i przeprowadzone eksperymenty tak,
aby inni ludzie mogli zweryfikować pozyskane informacje. :)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ci%C4%85g_Fibonacciego

Fibonacci był jakoś nadseksualny?
[nie upijam się mlekiem]
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Trybun
2016-01-07 09:24:37 UTC
Post by Trybun
[...]
Jednak bezmyślny motłoch nie miał wątpliwości gdy przyjmował ją w
referendum.
Post by Trybun
[...]
Głównie publikacją wyniki przeprowadzanych eksperymentów, tak
przynajmniej było do niedawna. Teraz gorzej, bo ostatnimi czasy
zaczynają kształtować umysły tłuszczy na podstawie swoich osobistych
teorii. Jak choćby pierdelamento o "wielkim wybuchu".
"ciągi", "kliknięcia", brzmi to co najmniej dwuznacznie.
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-07 18:57:07 UTC
Jednak bezmyślny motłoch nie miał wątpliwości gdy przyjmował ją w referendum.
Bł zajęty przemytem alkoholu. :)

-=-
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Chętnie zapłacę za klikniecia w ,,ciągi Fibonacciego ''.
"ciągi", "kliknięcia", brzmi to co najmniej dwuznacznie.
O zależnościach Fibonacciego można nawijać chyba bez końca.
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Trybun
2016-01-08 17:22:22 UTC
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Jednak bezmyślny motłoch nie miał wątpliwości gdy przyjmował ją w referendum.
Bł zajęty przemytem alkoholu. :)
No to niech teraz utrzymuje za grubą kasę "mędrców" którzy mu tłumaczą
na co zezwala a co zabrania tak napisana konstytucja.
Nie ma wątpliwości.
Eneuel Leszek Ciszewski

t-1
2016-01-10 21:23:18 UTC
Post by Trybun
Kapitalistyczne (prawicowe) ścierwa do wszystkiego są zdolne. Obozy
koncentracyjne to wręcz ich religia. Że tylko przypomnę idoli
prawiczków - boskiego Augusto z Chile czy władcę Indonezji - Suharto.
Narodowego socjalisty Hitlera i komunisty Stalina przez grzeczność nie
wymieniasz?
Trybun
2016-01-11 08:38:53 UTC
Post by t-1
Post by Trybun
[...]
Ani Hitler nie był socjalistą ani Stalin komuchem. A co do mnie to nie
grzeczność a zwykła uczciwość nakazuje mi piętnować okryte (w naszym
kapitalistycznym kraju) zmową milczenia dzieła "wybitnych" prawicowców.
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-11 13:46:11 UTC
Post by Trybun
Post by Trybun
[...]
A kim był? Narodowym socjalistą, czyli nazistą? :)
Ale Hitler nie był zły. ;) To Eichmann był zły.
Tata AMerkel był dobry, ;) ale uległ złu. ;) Złu
anty-Polaka Stalina i antysemity Eichmanna.
Post by Trybun
ani Stalin komuchem.
A kim był? :) Nieudolnym atamanem, który miast walczyć przeciwko Polakom
na froncie, jak żołnierz, mordował inteligencję przeciwnika, czyli polską?
Post by Trybun
A co do mnie to nie grzeczność a zwykła uczciwość nakazuje mi piętnować okryte (w naszym kapitalistycznym kraju) zmową milczenia
dzieła "wybitnych" prawicowców.
Jakie to dzieła?
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Trybun
2016-01-11 14:37:55 UTC
Post by Trybun
Post by Trybun
[...]
Chorym na umyśle bezwzględnym bandziorem. Jego partia to Hitleryzm,
skrajnie prawicowy wynaturzony system wartości. Są to wartości oparte
rojeniach różnych wykolejeńców i wprowadzonych przez kolejnego
wykolejeńca w życie.. a zakładające nie tylko dominację, ale także
eksterminację innych ludzi czy narodów. Gdzie tu q*wa masz miejsca na
socjalizm?
Post by Trybun
ani Stalin komuchem.
A kim był? :) Nieudolnym atamanem, który miast walczyć przeciwko Polakom
na froncie, jak żołnierz, mordował inteligencję przeciwnika, czyli polską?
Ty też dałeś się ogłupić prawicowej propagandzie? zresztą nie odpowiadaj
- w związku z powyższym tekstem, pytanie moje jest czysto retoryczne.
Post by Trybun
A co do mnie to nie grzeczność a zwykła uczciwość nakazuje mi
piętnować okryte (w naszym kapitalistycznym kraju) zmową milczenia
dzieła "wybitnych" prawicowców.
Jakie to dzieła?
Między innymi patroszenie żywych ludzi. Nie nie bajdurzenie propagandy -
a fakty z historii krajów w których rządzili prawicowi przywódcy. A tzw.
świat interesował się w tym samym czasie ilością mięsa na wprowadzanych
w PRLu kartkach.
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-11 16:14:17 UTC
Post by Trybun
Chorym na umyśle bezwzględnym bandziorem.
Jeśli był Chorym na umyśle (z czym zgadzam się) -- raczej
nie był bandziorem ani względnym, ani bezwzględnym.
Post by Trybun
Jego partia to Hitleryzm,
A nazizm to czyja partia? :)
Post by Trybun
[...]
To raczej mało wiesz o tamtym systemie.
Prorodzinym do przesady, socjalistycznym, opiekuńczym itd...
Post by Trybun
[...]
To ja zadałem pytanie, nie Ty. :)
Twoje znaczki nieparzysta, moje parzyste. :)
Post by Trybun
[...]
Stalin miaU traumę po przegranej wojnie polsko-radzieckiej.
Postawił na mordowanie -- przegrał z MTuchaczewskim, którego
musiał albo słuchać, albo zabić. Wybrał to, co było łatwiejsze.

Zabił Tuchaczewskiego, pozabijał innych mądrych sojuszników i zabrał
się za siepanie mądrych przeciwników, których widział w Polakach. :)
Zbudował imperium zła i zadbał o to, by kolejne pokolenia kontynuowały
jego dzieło.

Mordował Polaków, zsyłał w głąb Związku Radzieckiego, spychał na margines
społeczny... Wreszcie zajął się ambitnym przygłupem, Adolfem Hitlerem,
któremu pomógł w budowaniu armii -- Niemcy nie mogły u siebie budować
czołgów, okrętów itd...

Ale Lenin, Stalin i im podobni byli wykonawcami woli żydów, których głównym
wrogiem w tamtych miejscach geograficznych był car i system carski, oparty
o prawosławie... Lenin był wychowankiem żydów -- jego zadaniem było obalenie
caratu i wyzwolenie żydów spod panowania carskiego.

Niestety Lenin wymknął się spod kontroli. :) Nie pozostał w granicach okrojonej
Rosji carskiej, ale zamarzył o podbijaniu całej Europy, albo i całego świata...
Tego wielkim było za wiele -- więc uzbroili Polaków (w wojsku polskim walczyli
ochotnicy z wielu krajów, nawet z USA) i pognali Lenina... Niestety ani żydom
nie zależało na zniszczeniu Lenina, ani Rzymianom ;) nie zależało na odbudowie
silnej RON w granicach przedrozbiorowych...

Wielka RON -- od Finlandii do Bałkany i od Łaby po Borodino byłaby straszliwym
zagrożeniem... Zbudowałaby tożsamość narodową -- Rosjan, Polaków, Białorusinów,
Ukraińców, Bałtów, Węgrów, Czechów, Rumunów, Bułgarów itd...

Aby tego zagrożenia uniknąć, zatrzymano ofensywę Piłsudskiego, a nawet nakazano
cofnięcie wojsk i zawarcie pokoju z Tuchaczewskim... Za granicami II RP zostały
ziemie zamieszkane przez Polaków -- w tym i Żytomierz...

Przerwana wojna polsko-radziecka dała nienawiść do żydów -- rzeczywistych sprawców
I wojny świętej, którzy zadowolili się swoimi zyskami i nie troszczyli o ludy
gnębione przez nowy system, w tym i przez porąbanego Wissarionowicza...

Do głosu zaczęły dochodzić gnidy takie jak Eichmann... Hitler miaU wybór:

-- szczekanie przeciwko żydom
-- głód
-- żebranie u żydów

A przeciwnicy żydów wiedzieli, że wystarczy mordować żydowskich pomocników
Hitlera, aby Hitler porzucił współpracę z żydami i przyłączył się do brunatnych...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sturmabteilung

Co Hitler miaU? GADANE!!! Był narzędziem w rękach innych. Było mu obojętne
na kogo szczeka, kogo popiera, co mówi... Ważne było jedzenie!!! Kto go karmił,
ten go miaU!!

Po latach Hitler usunął w cień SA, zastępując skrzętnie brunatnych -- czarnymi.
Nawiązał do Krzyżaków, do Rzymian z czasów Imperium Rzymskiego... Itd...

-=-

Hitler był narzędziem potrzebnym do rozgrzeszania oprawców.
Głos przełożonego -- to głos samego Boga!
Wybierzmy sobie bandytę na wodza, sterujmy nim tak,
aby nam nakazywał mordowanie -- a będziemy mieli
rozgrzeszenie w oczach Boga i ludzi!

Tak też uczynili! Po latach tłumaczyli swe zbrodnie:

-- wykonywałem obowiązki i rozkazy przełożonych

a ostatecznym przełożonym był Adolf Hitler, który zniknął.

AH popełnił samobójstwo wyjątkowe -- dwukrotne. :)

-=-

Nie mam już czasu...
Hitler ponoć żyje w AMerkel, ale Stalin żyje w masie bydlaków,
którzy mają zadanie tępienia inteligencji polskiej. Fizyczne
(biologiczne) dziedzictwo Hitlera (czyli angela Merkel) nie
jest groźne -- może nawet wątpliwe, czy wręcz nieprawdziwe.

Ale duchowe dziedzictwo Stalina jest groźne.

-=-

http://eneuel.w.duna.pl/ <-- tu opisuję, jak z człowieka
ledwo żywego, potomkowie Stalina czynią stuprocentowo zdrowego

Sam kręgosłup grozi rentą -- pojechałem na prewencję rentową.
Ten kręgosłup w zestawieniu z innymi chorobami czyni mnie zdolnego do pracy.

Czy stawką jest renta? 10 kpln rocznie? Oczywiście nie! Stawka
jest wyższa, na co wskazują zaangażowane środki i poniesione straty.

-=-

Wolim jest trollem, duchowym potomkiem Stalina, którego zadaniem
jest zabijanie takich ludzi jak ja. Zaś Kościół popełnił wielki
błąd, przyłączając się do stalinowców przeciwko mnie?

IMO niekoniecznie -- taki był plan. :) Najpierw pobiją mnie
Kościelni, później (słabego) dobija Stalinowcy...

-=-

Dokończę może później. :)
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Sonn
2016-01-06 17:12:40 UTC
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Słyszałem, jak ów prezes sugerował, iż można by nawet na stadionie
prowadzić procesy... (skoro im więcej sędziów, tym lepiej) Całkiem
niezła myśl. ;)
Jesteś głupkiem, czy tylko słowo "ironia" jest ci obce?
Sonn
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-06 18:08:04 UTC
Post by Sonn
[...]
Zamień 'ś' na 'm' a następnie 'c' na 'm'. :) Taka emotka:

;)

oznacza uśmiech z przymrużeniem oka.
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-08 19:03:10 UTC
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
12 stycznia ma być sądnym dniem polskiego sądownictwa. ;)
(; Niestety prezes R odwołał ów dzień... ;)
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-12 01:32:25 UTC
[...]

Nie wiedziałem, dlaczego, ale od ,,zawsze'' Rzepliński kojarzył
się mi z Czaplińskim. Dopiero teraz zrozumiałem tę zależność. :)
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-13 00:38:27 UTC
http://youtu.be/Hg0jxiDSdfY
Nie wiedziałem, dlaczego, ale od ,,zawsze'' Rzepliński kojarzył
się mi z Czaplińskim. Dopiero teraz zrozumiałem tę zależność. :)
http://youtu.be/Hg0jxiDSdfY

IMO można w razie czego ;) zauważyć, że gorący uczynek zdołał już ostygnąć.
Gorącym uczynkiem albowiem jest tutaj wezwanie straży (której zadaniem ma
być usunięcie niechcianych sędziów) nie zaś samo usuwanie sędziów. Wezwania
straży można dokonać potajemnie, gdy policji nie ma pod ręką. ;) Na zimnym
uczynku nie można aresztować sędziego...

Inna sprawa, że chyba policja nie jest wyposażana rutynowo w termometry uczynkowe...

Gdyby okazało się, że sędzia został złapany na uczynku ostudzonym -- należałoby
sędziego wypuścić... Trochę jak z sowimi taśmami -- zostały pozyskane nielegalnie,
więc zysk z nich jest problematyczny -- głównie medialny...

Co innego moje taśmowanie -- dokonałem tego legalnie.

http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/prawowypukla.mp3
http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/calarozprawj.mp3
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Diabełson
2016-01-05 07:16:12 UTC
Obawiam się, że wykasowano ci też oprogramowanie z łepetyny
Stokrotka
2016-01-05 11:16:32 UTC
Post by Diabełson
Post by Stokrotka
Wykasowano mi stronę http://ortografia.ma7.eu już jej nie ma .
Potępiam.
Obawiam się, że wykasowano ci też oprogramowanie z łepetyny
Dzięki im za to , pszynajmniej nie jestem automatem, w pszeciwieństwie do
ciebie pahołku.
--
Wykasowali mi stronę:
Diabełson
2016-01-05 13:49:45 UTC
Post by Diabełson
Post by Stokrotka
Wykasowano mi stronę http://ortografia.ma7.eu już jej nie ma .
Potępiam.
Obawiam się, że wykasowano ci też oprogramowanie z łepetyny
Dzięki im za to , przynajmniej nie jestem automatem, w przeciwieństwie
do ciebie pachołku.
Pisze się tak jak wyżej, o nieszczęsna!
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-05 16:32:59 UTC
Post by Diabełson
Pisze się tak jak wyżej, o nieszczęsna!
Samoistnie nie pisze się. ;)
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Marcin
2016-01-05 19:31:32 UTC
Post by Stokrotka
Wykasowano mi stronę http://ortografia.ma7.eu już jej nie ma .
Potępiam.
A czemu nie usuwac wszystkich samoglosek? Wydaje mi sie, ze wiekszosc
tekstu bylaby zrozumiala. Tekst bylby krotszy. Stosujesz polskie litery
w swoich tekstach, a po co? Ten tekst na przyklad jest bez ogonkow, i
szybko sie go pisze i jest zrozumialy.

Marcin
Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-06 01:52:05 UTC
Post by Marcin
A czemu nie usuwac wszystkich samoglosek?
Bo żydzi mogą oprotestować...
Pozwać za naruszenie praw autorskich...
Post by Marcin
Wydaje mi sie, ze wiekszosc
tekstu bylaby zrozumiala.
Ale później (przy odzysku samogłosek) mamy Jehowę i Jahwe. :)
Post by Marcin
Tekst bylby krotszy. Stosujesz polskie litery
w swoich tekstach, a po co? Ten tekst na przyklad jest
bez ogonkow, i szybko sie go pisze i jest zrozumialy.
Marcin
Mrcn czy jednak Mrcin, bo 'i' jest tylko zmiękczeniem?
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Qrczak
2016-01-06 07:49:24 UTC
Post by Marcin
[...]
Jacy eksperci, taka polszczyzna.

Eneuel Leszek Ciszewski
2016-01-06 18:14:16 UTC
Post by Qrczak
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Ale później (przy odzysku samogłosek) mamy Jehowę i Jahwe. :)
Jacy eksperci, taka polszczyzna.
Nie wiedziałem, że żydzi w tamtych latach używali polszczyzny. ;)
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
Qrczak
2016-01-06 19:42:36 UTC
Post by Qrczak
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
Ale później (przy odzysku samogłosek) mamy Jehowę i Jahwe. :)
Jacy eksperci, taka polszczyzna.
Nie wiedziałem, że żydzi w tamtych latach używali polszczyzny. ;)
To nie wycinaj Marcinów, Polaczku.

Stokrotka
2016-01-06 17:07:00 UTC
Post by Marcin
Post by Stokrotka
[...]
Możesz soboe założyć taką stronę , propagujacą to.
Ja ci tej strony nie wykasuję.
Pewnie ini też nie.
--
Wykasowali mi stronę: