Ktoś spłukany
Kenjiro
2012-03-05 17:32:36 UTC
czy ktoś może podpowiedzieć, jak jednym słowem (rzeczownikiem) określić
kogoś z długami, spłukanego? Zupełnie nic nie przychodzi mi do głowy.
Może być coś slangowego czy wulgarnego, byle było:)
Dzięki!
medea

Ewa
Kenjiro
2012-03-05 17:35:41 UTC
Post by medea
Bankrut.
Ewa
No tak, to logiczne, a coś bardziej takiego slangowego, dosadnego?
cyfer
2012-03-05 19:31:41 UTC
Użytkownik "Kenjiro" napisał w wiadomości grup
Post by Kenjiro
No tak, to logiczne, a coś bardziej takiego slangowego, dosadnego?
Gołodupiec.
--
Im więcej Europy, tym mniej kryzysu.
D. Tusk na forum Parlamentu Europejskiego, 6 lipca 2011
osk
2012-03-05 18:37:17 UTC
mo=BFe do=B6c popularne s=B3=F3wko zaczerpi=EAte z angielskiego: loser (=
luzer)?
diwajs
2012-03-06 12:25:58 UTC
Post by Kenjiro
Witam,
[...]
A nie może być po prostu neutralnie: "dłużnik"?
pzdrw
Kenjiro
2012-03-12 21:00:32 UTC
Dziękuję wszystkim.