Sp Mieszkaniowa Gwarek, Walne Zgromadzenie maj-czerwiec 2015
2015-06-02 17:14:54 UTC
Więc było jedno walne zgromadzenie 28 maja.
Legalne i zakończone legalnie i oficjalnie od razu na wstępie,
gdy ustalano "porządek obrad".
Przegłosowano, że zebranie nie jest dostatecznie przygotowane i mam być nowe
za ustawowe 21 dni (by można było w pełni legalnie odwołać radę nadzorczą).

Dzisiejsze ogłoszenie o drugiej części walnego zgromadzenia, która ma się
(ta druga część) odbyć 8 czerwca w poniedziałek - jest całkiem nielegalne.

1. Walne zgromadzenie zostało oficjalnie zakończone.
Więc nie może być żadnej drugiej części.

2. Nawet jeśli było by to zebranie dwu częściowe, to druga część musi się
odbyć w ciągu 7 dni, ponieważ paragraf 14 regulaminu walnego zgromadzenia
głosi:
"W przypadku przerwania obrad walnego zgromadzenia przed wyczerpaniem
pełnego zakresu porządku obrad jego dokończenie celem wyczerpania pełnego
porządku obrad musi się odbyć w terminie 7 dni. Obrady prowadzi poprzednio
wybrane prezydium walnego zgromadzenia , które w razie potrzeby może być
uzupełnione."

3. Dotarła do mnie też informacja, że porządek obrad ma być wzbogacony o
dziwne nowe punkty .
To też jest nielegalne ponieważ paragraf 48 statutu, a także prawo
spółdzielcze wyraźnie zaznacza, że o porządku obrad zarząd informuje
spółdzielców na co najmniej 21 dni przed pierwszą częścią walnego
zgromadzenia, tak więc wzbogacanie porządku obrad o cokolwiek po odbyciu
pierwszej części zebrania jest całkiem nielegalne.
________
4. Okazało się, że jestem lepszym spółdzielcą w kilkunasto osobowej grupie
(które podpisały żądania w maju), bo dotarła do mnie pewna uchwała z dnia 2
czerwca.
Uchwała powninna być rozwieszona, by wszyscy widzieli jak prezes rady
nadzorczej zastrasza aktywnego członka spółdzielni strasząc sądem.

Z uchwały tej wynika, że w tracie zebrania 28 maja ktoś komuś coś w
prezydium dogadał.
Byłam na zebraniu, i wydaje mi się że słuch mam w normie, ale ja nic o czym
jest w treści z uchwały nie słyszałam, natomiast mam pewność, że w
spółdzielni dzieje się źle: że zarząd i rada złośliwie i uporczywie
naruszają prawo, byle to prawo naruszyć i chlubią się tym, jak np. wyżej.

Słyszałam też, że oskarżonemu w uchwale człowiekowi (K.Cz.), prezes rady
nadzorczej Tadeusz Grysztar dogadał, że nie może być sekretarzem, ani
protokólantem, ponieważ w zeszłym roku "rozrabiał". Być może właśnie dlatego
walne zgromadzenie przegłosowało, by człowiek ten K.Cz. został jednak
sekretarzem zgromadzenia.

W spółdzielni nierzetelne są obliczenia cen i kosztów z krzywdą dla
spółdzielców
(jedni płaca mniej inni więcej w zależności od widzimisię zarządu), rada
nadzorcza wyssiewa z palca ceny, które według regulaminu są wyliczane
wzorem, podanym w tym dokumencie (rozliczenie CO) , rozdawane jest mienie
spółdzielcze (grunt, płot) , nie wykonywane są podstawowe obowiązki np.
sprzątanie gówna ludzkiego na terenie spółdzielni, nierzetelne, niezgodne z
prawdą są sprawozdania (nieprawdziwa jest liczba zatrudnionych i są inne
istotne błędy).
W tak małej spółdzielni ma to istotny wpływ na koszty, warunki mieszkania
itp.
Uważam prywatnie, że użycie słowa malwersacja - przyczyna dzisiejszej
uchwały rady nadzorczej, jeśli słowo to było powiedziane, jest całkiem na
miejscu, gdy jedni bogacą się kosztem reszty.
--
(miał być tekst bez: ó, ch, rz i -ii, ale nie wyszedł)
2015-06-02 22:04:35 UTC
2. Nawet jeśli było by to zebranie dwu częściowe, to druga część musi się
byłoby dwuczęściowe
(miał być tekst bez: ó, ch, rz i -ii, ale nie wyszedł)