Bajki Polskie - Wujek Czesio
JS
2010-03-26 16:07:21 UTC
Witam, forum pewnie nie to, ale nie wiem ju=BF gdzie jeszcze mo=BFna szu=
ka=E6. =

Usi=B3uj=EA odrestaurowa=E6 przedwojenne wydanie Bajek Polskich Czes=B3a=
wa =

K=EAdzierskiego w kt=F3rym brak strony tytu=B3owej i kartki ze stronami =
175 - =

176. Czy mo=BFe jest tu szcz=EA=B6liwy posiadacz tego dzie=B3a, kt=F3ry =
zechcia=B3by =

odfotografowa=E6 brakuj=B1ce strony? B=EAd=EA ogromnie zbowi=B1zany (o d=
zieciach nie =

wspominaj=B1c). Pozdrawiam JS
PS. =AFeby nie by=B3o w=B1tpliwo=B6ci to ksi=B1=BFki tej nie ma w =BFadn=
ym z dost=EApnych =

on-line katalog=F3w bibliotecznych. JS
s***@gmail.com
2012-06-27 13:33:32 UTC
Witam, forum pewnie nie to, ale nie wiem już gdzie jeszcze można szukać.
Usiłuję odrestaurować przedwojenne wydanie Bajek Polskich Czesława
Kędzierskiego w którym brak strony tytułowej i kartki ze stronami 175 -
176. Czy może jest tu szczęśliwy posiadacz tego dzieła, który zechciałby
odfotografować brakujące strony? Będę ogromnie zbowiązany (o dzieciach nie
wspominając). Pozdrawiam JS
PS. Żeby nie było wątpliwości to książki tej nie ma w żadnym z dostępnych
on-line katalogów bibliotecznych. JS
witam czy posiada pan jeszcze te ksiazke ? prosze o kontakt
g***@gmail.com