Stokrotka --> Pruszków to obok Ciebie?
2011-03-07 22:23:30 UTC
Reportaż "Człowiek Pruszkowa i kościelna komisja majątkowa",
przygotowany przez dziennikarzy śledczych TVN - Bertolda
Kittla i Jarosława Jabrzyka -- w dzisiejszym "Superwizjerze"
o godz. 23.35.

http://www.grupy.banzaj.pl/Zakonnice,nie,chca,rozmawiac,i,wpadaja,w,poploch,23,1770257,2011_03.html

- Najpoważniejsza przestępczość nigdy się nie cofa. Nie działa
na nią prewencja. Z mafią się walczy. Kiedy państwo odpuszcza,
kiedy się obudzi, będzie za późno - mówi jeden z najbardziej
doświadczonych polskich funkcjonariuszy.

Najpierw zobaczyłem, później nie mogłem znaleźć...
Więc q pamięci tu umieszczam...
WM
2011-03-08 06:17:37 UTC
Eneuel Leszek Ciszewski <***@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

http://wyborcza.pl/1,76842,5824628,Prezydent_przeprasza_Monike_Olejnik_za__sto
krotke_.html

WM
Tiber
2011-03-08 10:40:19 UTC
Silly, silly WM nabazgrału:
http://wyborcza.pl/1,76842,5824628,Prezydent_przeprasza_Monike_Olejnik_za__sto
Post by WM
krotke_.html
Suchar.
--
Tiber
***@gmail.com
"Dying can be hazardous to your health." ("Discordian Quotes")
Eneuel Leszek Ciszewski
2011-03-08 18:47:33 UTC
http://wyborcza.pl/1,76842,5824628,Prezydent_przeprasza_Monike_Olejnik_za__stokrotke_.html
"Stokrotka, stokrotka, jest pani na mojej krótkiej liście,
pożałuje pani tego, wykończę panią, nie obronią pani agenci
służb specjalnych Walterowie [właściciele stacji TVN]".

Wczoraj po południu Lech Kaczyński zadzwonił
do Moniki Olejnik i przeprosił. Tłumaczył, że
się zdenerwował, bo jego brat jest ciągle atakowany.

Olejnik przeprosiny przyjęła.

Akurat!!! Przyjęła, ale wyroku śmierci nie odwołała!!!
Jak tak można!? Co za hipokryzja!

Trzeba natychmiast zawiadomić Macierewicza! Jest winna,
czy raczej domniemana zleceniodawczyni zamachu na naszego
ukochanego prezydenta! [chlip, chlip -- dlaczego Jaro był
nieobecny...]
2011-03-08 20:07:52 UTC
[...]
Ale co to ta stokrotka? Pseudnim TW Moniki Olejnik?
Nie pisz na ***@askar.com.pl - to pułapka
s/smieciarz/kotynski/
Eneuel Leszek Ciszewski
2011-03-08 21:05:32 UTC
"Slawek Kotynski" otei48-***@tower.askar.com.pl

: Ale co to ta stokrotka? Pseudnim TW Moniki Olejnik?

Nie bądź taki dociekliwy -- ważne, że mamy winną śmierci VIPów. :)
Chcesz bronić morderczyni?! Czyli chcesz razem z nią spłonąć na
stosie!!! Ekolodzy wam nie pomogą, bo okazuje się, że choć
w trakcie spalania stosu przybywa CO2, to przecież wolne miejsce
w lesie (powstałe po wycięciu drzewa użytego na stosie, znaczy...
użytego w procesie oczyszczania nieśmiertelnej duszy) zostanie
zalesione, w wyniku czego uwolniony CO2 zostanie wchłonięty przez
nowe drzewko...

Czasy komuny minęły! Totalitaryzmu już u nas nie ma -- albo uznasz
winę Moniki Olejnik, albo spłoniesz razem z nią na stosie -- wybór
rzecz jasna należy do Ciebie. Ja wybrałem! Dziennikarkę należy
spalić dla dobra jej nieśmiertelnej duszy, rodzinie Kaczyńskich
należy wypłacić kolejne ćwierć miliona (tym razem za śmierć
spalanej -- toż wszyscy stanowimy jedną wielka rodzinę
a za śmierć kogoś bliskiego najbliższa rodzina powinna
otrzymać wiadome odszkodowanie -- toż w Polsce nie ma
prawa precedensowego, więc odszkodowania są już faktem
po serii odszkodowań lotniczych powstałych po katastrofie
smoleńskiej) i posadzić nowe drzewa, na nowe stosy...
Znaczy -- na oczyszczalnie nieśmiertelnych dusz
nękanych przez złe moce...

-=-

A poważniej? Na grupie jest jedna Stokrotka -- analfabetka. :)
(reformatorka? -- chyba raczej analfabetka lub paraanalfabetka
czy choćby quasi-analfabetka) A dlaczego akurat wiadomą Monikę
obrażano tym epitetem? -- nie mam pojęcia.

Ale trzeba zauważyć, że jednak MO jest mściwa...
Ja bym przebaczył zniewagę... ;)
Zabijać człowieka (a wraz z nim masę innych jemu podobnych)
z tak błahego powodu?...

Inna sprawa, że kiedyś miałem randkę, którą chciał podpatrywać
mój kolega (także Leszek) mimo moich usilnych starań odwodzenia
go od tego pomysłu. Gdy szedł na tę moją randkę, został napadnięty
przez grupę Cyganów i pobity... Rzecz miała swe miejsce ze 27 lat
temu na białostockich Plantach... Tak więc być może i z tą Moniką
Olejnik to tylko przypadek. ;)

Choć z innej strony patrząc... Pewnego dnia zerwałem w Supraślu
lilię wodną, którą zabrałem do siebie na utrzymanie... I ta Lilia
wiele mi wyjaśniła (bo otwierała się przede mną każdego dnia, :)
póki nie zgniła zupełnie) w sprawie mojej alergii. :) A w kilka
godzin po moim pobycie Supraśl odwiedził Jarosław Kaczyński, :)
którego owa Monika napadła bestialsko, zauważając, iż PiS nawet
z [Edkiem] Gierkiem chce koalicji rządowo-parlamentarnej -- oby
tylko utrzymać władzę.

Na tle tego wywiadu (Kaczyński był w Supraślu, ale Olejnik była
wówczas daleko stąd (bilokacja jest już faktem) wina dziennikarki
chyba jest oczywista...

A co robił JK w Supraślu? Szukał tam poparcia (w przedterminowych
wyborach prezydenckich) u prawosławnych, :) korzystając z tego,
iż na pokładzie Tupoleva 101 był prawosławny duchowny wysokiej
rangi, którego ciało (szczątki?) złożono na terenie klasztoru
w Supraślu...

Mam fotki grobu. :)
WM
2011-03-09 06:26:13 UTC
: Ale co to ta stokrotka? Pseudnim TW Moniki Olejnik?
Nie bądź taki dociekliwy -- ważne, że mamy winną ... :)
Stokrotka to symbol niewinności i słońca.

Może autor miał coś innego na myśli?
Ośmiornica oplata mackami, a stokrotka różowymi płatkami.

Przeprosił Monikę O. , ale Walterów już nie.
Może pomylił ich z Walterowcami?

Nie należy mylić analfabetyzmu z dysortografią.

WM
Raf :-)
2011-03-09 10:09:37 UTC
Post by WM
Post by Eneuel Leszek Ciszewski
: Ale co to ta stokrotka? Pseudnim TW Moniki Olejnik?
Nie bądź taki dociekliwy -- ważne, że mamy winną ... :)
Stokrotka to symbol niewinności i słońca.
Dokładnie, niewinności!
I właśnie dlatego, zgodnie z miejską legendą, gimnazjaliści grają w
stokrotkę.

BP, MSPAN

Raf :-)
Slawek Kotynski
2011-03-09 16:11:09 UTC
Post by Raf :-)
Post by WM
[...]
Na czym polega gra w stokrotkę?
Nie pisz na ***@askar.com.pl - to pułapka
s/smieciarz/kotynski/
Jarosław Sokołowski
2011-03-09 16:28:18 UTC
Post by Slawek Kotynski
Post by Raf :-)
Post by WM
Stokrotka to symbol niewinności i słońca.
Dokładnie, niewinności!
I właśnie dlatego, zgodnie z miejską legendą, gimnazjaliści
grają w stokrotkę.
Na czym polega gra w stokrotkę?
Opis ma być rymowany i językiem Reja? Nie wiem czy potrafię.
Domyślam się tylko, że to to samo, co gra w rozgwiazdę.
2011-03-10 19:17:04 UTC
Post by WM
Stokrotka to symbol niewinności i słońca.
To chwast. :)
Post by WM
Nie należy mylić analfabetyzmu z dysortografią.
No tak. :)

Postscriptum: Fajne cycki szły alejką galeriową -- chyba wiosna idzie...
(od dwóch godzin stukam w galerii -- po co w domu dostęp do netu?)
Eneuel Leszek Ciszewski
2011-03-12 22:41:56 UTC
"Eneuel Leszek Ciszewski" ilb868$l74$***@inews.gazeta.pl

Kolejny kfiatek stego ogrutka...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,9241536,Dlaczego_prokuratura_zniszczyla_akta_o_Komisji_Majatkowej.html

Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa przekazała bielskiej
parafii cztery atrakcyjne działki o powierzchni 10 ha pod
stokami Dębowca i Szyndzielni. Przedstawiona przed komisją
wycena tych terenów to 2-10 zł za m kw., czyli kilkanaście
razy taniej niż na wolnym rynku. Kilka tygodni po ugodzie
ks. Nowok sprzedał dwie z przekazanych parafii działek.

Jedną sobie, drugą Markowi P. Kiedy w 2003 r. sprawę tej
transakcji opisał "Newsweeka", ks. Nowok stracił stanowisko
w Komisji Majątkowej. I obiecał przełożonym, że fundusze ze
sprzedaży ziemi zainwestuje w Radio Anioł Beskidów. To katolicka
rozgłośnia diecezji bielsko-żywieckiej. Teraz podczas transmitowanych
w internecie mszy ks. Nowok modli się w intencji przebywającego
w areszcie Marka P. Po publikacji "Newsweeka" sprawą zainteresowała
się prokuratura w Bielsku-Białej.

Czy na tym tle nadal wyrok Boży z 10 kwietnia wydaje się być dziwnym?

Postscriptum: Piszę tu, albowiem najpierw nawiązałem do tutejszej
Stokrotki ,,reformującej'' ortografię polską. Teraz
tak jakoś przeczytałem o Nowaku i choć nie ma on wiele wspólnego
z Pruszkowem i Stokrotką, jednak pasuje do tamtej sprawy, więc
postanowiłem i o tym napisać... Wiem -- piszę o tym, o czym już
każdy wie, podczas gdy ja dopiero odkrywam Amerykę... Nie bez
powodu Pieronek sprzeciwił się lustracji -- wspomniany MP to
dawny eSBek. Przed wielu laty, gdy byłem małym chłopcem, na
religii mówiono nam, że co drugi ksiądz był współpracownikiem
eSBecji. Teraz widzę, że chyba tych eSBeków wśród polskich
duchownych rzymskokatolickich było więcej...
WM
2011-03-13 08:53:36 UTC
..
Czy ten pies jest zoofilem? ;-)

[...]
Z tymi plotkami trzeba uważać, bo to mogła być manipulacja.
W latach 70-tych jeden Rosjanin tłumaczył mojej babci,
że wybrany na papieża Polak to ich wtyka.
To oczywiście była insynuacja celem ponizenia.

WM
2011-03-13 23:20:00 UTC
Post by WM
Czy ten pies jest zoofilem? ;-)
http://youtu.be/iSBl0HQJouY
Ponoć pies będzie wylizywał się, jeśli ,,wychowa się'' wśród
kotów. :) Może ten ,,wychował się'' wśród ludzi?...
Post by WM
[...]
To żadna plotka. Tak nas uczono na lekcjach religii.

Opowiadano nam, że gdy prymas Wyszyński (po wyjście z więzienia) ,,scalał''
polską część Kościoła rzymskokatolickiego, zabrał do Rzymu przedstawiciela
lojalnego i zdrajcę i trzymając ich obu za ręce, powiedział, że jest to
zjednoczony Kościół, który albo będzie przyjęty w całości przez Watykan,
albo w całości będzie odrzucono.

Papież ponoć żądał oczyszczeń.
Post by WM
W latach 70-tych jeden Rosjanin tłumaczył mojej babci,
że wybrany na papieża Polak to ich wtyka.
:)
2011-03-14 09:36:11 UTC
Post by WM
W latach 70-tych jeden Rosjanin tłumaczył mojej babci,
że wybrany na papieża Polak to ich wtyka.
To oczywiście była insynuacja celem ponizenia.
To niekoniecznie insynuacja, to może być wynik wieloletniego
prania mózgu i wiara we wszechwładzę służb ojczyźnianych.
Nie pisz na ***@askar.com.pl - to pułapka
s/smieciarz/kotynski/
Jarosław Sokołowski
2011-03-08 21:26:41 UTC
Post by Slawek Kotynski
[...]
Ale co to ta stokrotka?
Jedna z niewielu rzeczy, w których zgadzam się ze ś.p. prezydentem.
Też mam stokrotkę na krótkiej liście, Usenet jest od tego przyjemniejszy.