silny przeciąg
wort
2012-02-02 13:13:24 UTC
jak mówi się potocznie na silny przeciąg?
Przychodzi mi do głowy jedynie "Piździ jak w Kielcach na dworcu", ale
zwrot dotyczy raczej otwartej przestrzeni.
Pozdrowienia
Marcin
Jarosław Sokołowski
2012-02-02 15:57:47 UTC
Post by wort
jak mówi się potocznie na silny przeciąg?
Ja bym powiedział "ale cug".
Post by wort
Przychodzi mi do głowy jedynie "Piździ jak w Kielcach na dworcu",
ale zwrot dotyczy raczej otwartej przestrzeni.
Po polsku trudno w krótki sposób opisać to, co w Gruzji określa się
jednym słowem: piździażkwili.
wort
Dzięki Panie Jarku!
Stokrotka
2012-02-05 19:34:26 UTC
Post by wort
jak mówi się potocznie na silny przeciąg?
gwiździ?
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/