100 GRAM w ''Kanał KUCHNIA tv''
pari
2011-07-18 19:54:01 UTC
Plagą czytaczy programów tego kanału jest nagminne i słynne już w tych
programach 100 GRAM.
Nie ma na to rady.Pisałem już do władców - ale jak grochem o ścianę.
Słynie z tego pani Maryla Musidlowska mówiąca o makaronach we Włoszech.
Słyną też ze swoich 100 gram bracia Kuroniowie.
Jest też inny czytacz Pan Artur Kaczmarski mowiący:''przypraw
soloU'',''wygrywajOU nagrody''.
Taki obciach dopuszczają KUCHNIA.TV i producent dubbingu START INTERBATIONAL
pari
Adam
2011-07-19 07:59:33 UTC
Post by pari
Plagą czytaczy programów tego kanału jest nagminne i słynne już w tych
programach 100 GRAM. (...)
Jest też inny czytacz Pan Artur Kaczmarski mowiący:''przypraw
soloU'',''wygrywajOU nagrody''.
Ja nie mogę znieść tego, w jaki sposób różne programy czyta J. Budnik.
Próbka: