samobójców, o sonadażu na temet rządu Kopacz
2014-10-27 17:10:26 UTC
Dziś w TV podali , że 29% jest niezadowolona z rządu Kopacz,
a 36% uważa, że w Państwie będzie gorzej.
Wynika z tego , że 7% jest obojętna lub za rządem Kopacz, ale równocześnie
uważa, że będzie gorzej.
Skoro ktoś jest zadowolony z tego , że będzie gorzej to myśli jak samobójca.
A może ja nie rozumiem języka polskiego?
Sonn
2014-10-27 19:05:57 UTC
A może ja nie rozumiem języka polskiego?
Kto jak kto, ale ty kretynko na pewno nie rozumiesz tego języka

Sonn
JD
2014-10-27 20:13:30 UTC
[...]
Reworma mademadygi do nie da króba.
JD
Ghost
2014-10-27 20:59:34 UTC
tak
Eneuel Leszek Ciszewski
2014-10-28 00:39:34 UTC
Dziś w TV podali , że 29% jest niezadowolona z rządu
Kopacz, a 36% uważa, że w Państwie będzie gorzej.
Wynika z tego , że 7% jest obojętna lub za rządem Kopacz,
ale równocześnie uważa, że będzie gorzej.
IMO nie wynika.
Post by Stokrotka
Skoro ktoś jest zadowolony z tego , że będzie gorzej to myśli
jak samobójca. A może ja nie rozumiem języka polskiego?
IMO nie o język polski tu chodzi.

ktoś może być niezadowolony, ale nie musi uważać, że będzie gorzej
-- jest niezadowolony, bo uważa, że będzie nadal tak samo
-- jest niezadowolony, bo uważa, że będzie niewiele lepiej
-- jest niezadowolony, bo uważa, że będzie gorzej
-- jest niezadowolony, bo nie lubi kobiet poza łóżkiem i kuchnią ;)
-- jest niezadowolony, bo jest niezadowolony!!! BASTA!!! ;)
inny ktoś niekoniecznie zastanawia się nad udzielaną odpowiedzią

IMO te badanie niewiele znaczą. :)

Te 29% nie musi przecinać się z tymi 36%...
IMO nie można do ,,tłumu'' stosować praw takich,
jakie można stosować do pojedynczego człowieka,
co widać na tym przykładzie -- jeden matoł Ci
dał odpowiedź i reszta poszła w jego ślady,
prawdopodobnie ze strachu przed odrzuceniem
przez resztę grupy...

Gdyby pierwszy odpowiadający odpowiedział Tobie
roztropnie, inni także sililiby się na roztropność.
Politycy wiedzą, jak trudno przełamać ,,myślenie''
(czyli bezmyślność) tłumu -- nierzadko zastraszonego
przez siebie, czyli przez tłum.

-=-

Ja nie chcę Tuska, bo Tusk powołał wojewodę, a ten
wojewoda powołał Piotra Pawła Rudzińskiego -- mordercę. :)

Niby postawa Tuska jest dla mnie sprzyjająca, bo mogę wykazać
makabryczny stan białostockiego sądu, na czym mi zależy, ale
zło jest złem -- premier Donald Tusk powołał złego wojewodę. :)

Niby SSR Marta Kiszowara to nie cały białostocki sąd,
ale jednak ktoś tej pani pozwolił na sądzenie ludzi.
Tej pani wydaje się, że 'wypuklina krążka międzykręgowego'
to inaczej 'skolioza', gdyż ta pani bezmyślnie domyśla :)
się tego, czego nie ma i ta pani ignoruje to, co jest
ważne -- czyli dowód sądowy, jakim jest wynik MR.

Ta pani (SSR) zachowała się tak, jak na typową grupowiczankę
przystało -- powieliła wyroki/osądy swych poprzedników (czyli:
znaczy Wojnara, Rudzińskiego i Pogorzelskiego) nie bacząc na fakty.

Jej (SSR Marty Kiszowary) zainteresowanie tematem rozmowy/sporu
pasuje jak ulał do zainteresowania osób, które przede mną udzieliły
Ci odpowiedzi w tym wątku.

-=-

BTW -- palec lewej ręki już prawie nie boli, ale ,,łabędzie
szyja'' powstała. Teraz mam symetrię -- palec środkowy prawej
ręki wygląda tak, jak palec środkowy lewej ręki.
2014-10-28 09:15:42 UTC
[...]
Ty się naucz logki.
Jak ktoś z 29% jest niezadowolony, ale uważa, że będzie nadal tak samo...
To nie łąpie się w 36%.
Czyli samobujcy stanowią jeszcze większą grupę.
Daj pszykład kogoś normalnie myślącego mającego pszekonanie , że będzie
gorzej (to te 36%)
i ruwnocześnie nie uważającego obecnego żądu za zły.
Dla mnie to spszeczne.
Z tego co ty piszesz wynika jasno, że samobujcy stanowią więcej niż 7%.
--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnożenia,

Sonn
2014-10-28 09:35:58 UTC
[...]
ROTFL miesiąca. ONA każe się komuś uczyć logiki...!!!
Sonn
Eneuel Leszek Ciszewski
2014-10-28 10:54:08 UTC
Post by Sonn
Post by Stokrotka
Ty się naucz logki.
ROTFL miesiąca. ONA każe się komuś uczyć logiki...!!!
To zarzut uniwersalny taki, jak zarzut niemerytoryczności.
Logika (czy matematyka) uważana była kiedyś za dziedzinę
zarezerwowana tylko dla nielicznych, elitarnych, wtajemniczonych,
dlatego zarzut nielogiczności był mocnym kopniakiem w tak
zwane podbrzusze. Dziś chyba logika jest upowszechniona. :)

egalitarna
? egalitaryzowana ?
2014-10-28 10:44:42 UTC
Ty się naucz logki.
IMO logika nie ma tu zastosowania.
Jednej pytanej osobie zadano takie pytania a innemu -- inne.

Zarzut nielogicznego myślenia jest jak zarzut
niemerytoryczności -- uniwersalny i zwykle
oderwany od rzeczywistości. To takie dawne
,,kopnięcie w jaja na powitanie''.
Post by Stokrotka
Jak ktoś z 29% jest niezadowolony, ale uważa, że będzie nadal tak samo... To nie łąpie się w 36%.
29% jest niezadowolona z rządu Kopacz,
a 36% uważa, że w Państwie będzie gorzej.
IMO -- jeśli ktoś uważa, że ,,będzie nadal tak samo'', to
nie łapie się w 36 bez względu na łapanie się w 29.

Jednak gdybyś dobrze ;) popytała, to wielu ludzi
załapałoby się naraz do kilku grup wykluczających się:

uważam, że będzie lepiej
uważam, że będzie gorzej
uważam, że będzie tak samo
Post by Stokrotka
Czyli samobujcy stanowią jeszcze większą grupę.
Niekoniecznie. Rozwiązań może być wiele.

Uważam, że za Kowalskich będzie gorzej niż by było za Nowaków,
bo Kowalscy podniosą podatki o 1 promil wyżej niż Nowakowie,
ale lubię Kowalskich a nie lubię Nowaków i zniosę bez bólu
to większe zło, jakimi są Kowalscy z ich 1 promilem sterczącym
ponad poziom Nowaków.
Post by Stokrotka
Daj pszykład kogoś normalnie myślącego mającego pszekonanie , że będzie gorzej (to te 36%) i ruwnocześnie nie uważającego
obecnego żądu za zły.
Jestem zadowolony z rządu Kowalskich, choć wiem, że będzie
gorzej niż jest teraz -- podatki wzrosną z 500% do 5000%,
ale gdyby Nowakowie rządzili, podatki wzrosłyby z 500% do
50000%, dlatego wolę rząd Kowalskich, choć wiem, że za
Kowalskich będzie gorzej, niż jest teraz/obecnie.
Post by Stokrotka
Dla mnie to spszeczne.
Z tego co ty piszesz wynika jasno, że samobujcy stanowią więcej niż 7%.
Z tego, co piszę, wynika, że te badania są zagłuszeniem ciszy. :)
Takim pampararampapmpampampam. ;) Albo -- lalalala...

-=-

Ale czas na moje opinie okołopolityczne...

Q: Czy uważasz, że będzie lepiej niż było za rządu Donalda Tuska?
A: Nie jestem prorokiem. [a nawet, gdybym był -- proroków zabijano]
Q: Czy jesteś zadowolony z obecnego rządu?
A: Rząd obecny rządzi zbyt krótko, abym mógł
być zadowolony bądź niezadowolony z jego pracy.
Q: Co wpływa na Twoje życie?
A: Dżihad w IS, reorganizacja władzy na wschodzie
niedawnej Ukrainy, wzrost znaczenia Chin oraz
rezygnacja Rosji z pozycji państwa uzależnionego
od politycznych decyzji Zachodu.
Q: Czy obecna zmiana rządu w RP może znacząco
wpłynąć na Twoje życie?
A: Może, ale z tej możliwości nie skorzysta. ;)
Q: Czy Twoim zdaniem Chiny zagrażają Ameryce?
A: Chiny są silne, ale (parafrazując Sienkiewicza)
diabli wiedzą, czy w gnieździe chińskim siedzi
orzeł (Chińczyk) czy wrona (Amerykanin) dlatego
trudno zgadnąć, jakim zagrożeniem dla USA są Chiny.
Q: Czy Twoim zdaniem RP może finansować poczynania
państw znacznie bogatszych od RP?
A: RP z tej możliwości korzysta od niepamiętnych czasów.

-=-

Nie trzeba być prorokiem, aby zauważyć, że rząd Donalda
Tusk zadłużył się bardzo mocno (do granic niemożliwości)
i trzeba ten dług spłacać -- raczej podatkami Polaków,
choćby ,,podwyższkami'' emerytur.
Jakub A. Krzewicki
2014-10-28 16:32:54 UTC
[...]
Ktoś może być zadowolony z tego jak w danej chwili jest, ale nie wierzyć, że
sytuacja się utrzyma, a sądzić, że to tylko chwilowe polepszenie. A więc
mamy rozwiązanie zagadki i niekoniecznie w postaci samobójcy.
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Stokrotka
2014-10-28 17:14:44 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by Stokrotka
[...]
Skoro nie wieży, że stan się utszyma, to powinien uważać , że żąd jest zły.
Jakub A. Krzewicki
2014-10-28 18:29:47 UTC
Skoro nie wieży, że stan się utszyma, to powinien uważać , że żąd jest zły.
No ale przejściowo jest zadowolony że udało się najgorsze odsunąć na jakiś
czas ;)
--
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ
Jakub A. Krzewicki
ЗНАНИЕ
Eneuel Leszek Ciszewski
2014-10-29 01:21:12 UTC
Skoro nie wieży, że stan się utszyma, to powinien uważać , że żąd jest zły.
Zakładasz, że pogorszenie sytuacji == złe rządzenie. To błędne
założenie. Ktoś uważa, że będzie gorzej (niż było dotychczas)
z Kowalskim, ale gdyby rządził Nowak -- byłoby gorzej niż byłoby
wtedy, gdyby rządził Kowalski, dlatego cieszy się wyborem mniejszego zła.

rządzi A -- 100 punktów odniesienia
rządzić będzie B -- 80 punktów
rządzić będzie C -- 60 punktów

Im więcej punktów -- tym lepiej. Skoro A odszedł i mamy do
wyboru tylko pomiędzy B i C -- trzeba cieszyć się wybraniem B.

W istocie jednak rozwiązań jest więcej.
2014-10-29 07:59:38 UTC
[...]
Nie potszebnie mieszasz w to punkty. To co napisałeś można streścić do
zdania:
nie potępiam żądu Kopacz, bo jakby żądził Tusk było by jeszcze gożej.
Ale tu dojdziemy do pszekonania odpowiadającego : na pewno będzie gożej.
Nie studiowałam psyhologi, ale dla mnie oznacza to skrajny pesymizm
oznaczający samobujcę, ktury nie umie znaleźć rozwiązania gwarantującego
nadzieję.
trolling tone
Tobie, Stokrotko, lepiej już było.
Eneuel Leszek Ciszewski
2014-10-30 19:08:23 UTC
Post by trolling tone
Tobie, Stokrotko, lepiej już było.
Jak widzisz, Bóg wysłuchał Stokrotki -- Dorn
opadł niczym kolorowy liść jesienią... ;)

(kolorowy, czyli pozbawiony energodajnej substancji?)

-=-

Reformy Stokrotki nie popieram, ale nie ma
to (niepopieranie) wpływu na politykę. :)