Stare zdjęcie
2014-11-16 15:02:45 UTC
Stare zdjęcie kolorowe, dziecko około 9 lat w czerwonej sukience
w zielone truskawki, pod kwitnącym drzewem
na zielonej trawie pełnej żółtych mleczy.
To ja, nie wiedzieć czemu nie nigdy znosiłam tego zdjęcia,
choć wielu mówiło, że to bardzo dobre zdjęcie.

Nie oglądałam go od 15-20 lat, i wreszcie...
ZOBACZYŁAM wiszącą sukienkę nie za dużą ani małą, nie źle skrojoną,
ale na mięśniaku, z miną żującego gumę wyrostka, w stabilnym rozkroku,
i z grzecznym sztucznym fotograficznym wymuszonym uśmieszkiem.
ZOBACZYŁAM sprawnego mięśniaka spokojnie przyjmującego
próbę okrzesania przez świat dorosłych
poprzez nałożenie sukieneczki w ślicznej scenerii.

Musiałam skrobnąć by nie pęknąć ze śmiechu.
Eneuel
2014-11-16 15:58:46 UTC
Stare zdjęcie kolorowe, dziecko około 9 lat w czerwonej sukience
Postaw fotkę i wrzuć link, aby inni mogli Cię podziwiać.
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~Overmax~'~'~ o.`.,

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
Stokrotka
2014-11-17 10:11:47 UTC
Post by Eneuel
Post by Stokrotka
Stare zdjęcie kolorowe, dziecko około 9 lat w czerwonej sukience
Postaw fotkę i wrzuć link, aby inni mogli Cię podziwiać.
Za dużo roboty, slajd i na dodatek nie w moim posiadaniu.
--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnożenia,
FEniks
2014-11-17 21:00:08 UTC
Post by Eneuel
Post by Stokrotka
Stare zdjęcie kolorowe, dziecko około 9 lat w czerwonej sukience
Postaw fotkę i wrzuć link, aby inni mogli Cię podziwiać.
Za dużo roboty, slajd i na dodatek nie w moim posiadaniu.
Nie poddawaj się tak szybko. Stare slajdy mają bardzo ładne kolory, dużo
bardziej naturalne niż na kolorowych zdjęciach. Warto sobie utrwalić je
na jotpegach.
Parę dni temu też oglądałam z rozrzewnieniem stare zdjęcia (ze slajdów).
Tutaj też w kwiatkach:

2014-11-19 20:55:16 UTC
Za dużo roboty, slajd i na dodatek nie w moim posiadaniu.
Rzuć nim o białą ścianę, którą sfotografujesz komórką.
Treść zachowasz.
2014-11-20 10:14:59 UTC
Za dużo roboty, slajd i na dodatek nie w moim posiadaniu.
Rzuć nim o białą ścianę, którą sfotografujesz komórką.
Treść zachowasz.
Nie mam telefonu potrafiącego fotografować.
FEniks
2014-11-20 12:44:16 UTC
Za dużo roboty, slajd i na dodatek nie w moim posiadaniu.
Rzuć nim o białą ścianę, którą sfotografujesz komórką.
Treść zachowasz.
Nie mam telefonu potrafiącego fotografować.
Metoda podana przez Leszka nie jest dobra, bo zdjęcie zdecydowanie
straci na jakości.
Najlepiej slajd pożyczyć i zanieść do fotografa, który zeskanuje
specjalnym skanerem.

2014-11-20 17:17:10 UTC
[...]
Albo włożyć w skaner z gadżetem służącym do skanowania slajdu.
FEniks
2014-11-20 19:43:11 UTC
Post by FEniks
[...]
No widzisz! Jeśli dysponujesz, to jak najbardziej.

2014-11-20 19:56:31 UTC
Post by FEniks
Post by Stokrotka
Metoda podana przez Leszka nie jest dobra, bo zdjęcie zdecydowanie straci na jakości.
Straci. Ale -- treść ;) zachowa.
Post by FEniks
Post by Stokrotka
Najlepiej slajd pożyczyć i zanieść do fotografa, który zeskanuje specjalnym skanerem.
Albo włożyć w skaner z gadżetem służącym do skanowania slajdu.
No widzisz! Jeśli dysponujesz, to jak najbardziej.
Jeśli ma być jakość, zamiast jakoś -- raczej do fotografa.
(do skanera skanującego filmy)
Qrczak
2014-11-16 17:09:03 UTC
[...]
Stokrotka w mleczach, to takie polszczyźnianie.

2014-11-16 17:29:24 UTC
Post by Qrczak
Post by Stokrotka
[...]

Na zielonej trawce
pasły się pratchawce
mówił jeden do drugiego:
gdzie masz cewki Malpighiego?
Qrczak
2014-11-16 18:35:51 UTC
Post by Qrczak
Post by Stokrotka
[...]
http://4everstatic.com/obrazki/674xX/przyroda/rosliny/stokrotki,-mlecze,-trawa-205774.jpg
Tak tak.

Q-ra a jak e-ra
Eneuel Leszek Ciszewski
2014-11-16 19:14:51 UTC
Post by Qrczak
Stokrotka w mleczach, to takie polszczyźnianie.
?? takie polszczyźniane ??
Post by Jarosław Sokołowski
http://4everstatic.com/obrazki/674xX/przyroda/rosliny/stokrotki,-mlecze,-trawa-205774.jpg
Dwoi się mi w oczah, czy Stokrotka jest rozmnożona? ;)
--
Na zielonej trawce
pasły się pratchawce

Pratchawce to inaczej stonogi? ;)
FEniks
2014-11-16 17:57:02 UTC
[...]
Wrzuć fotkę!
Daj i nam się pośmiać!

Ewa
FEniks
2014-11-20 21:14:20 UTC
[...]
A tak poza tematem, Stokrotka - gratuluję!

Ewa
bbjk
2014-11-21 06:24:58 UTC
Post by FEniks
A tak poza tematem, Stokrotka - gratuluję!
Myślisz, że to na trwale?
B.
FEniks
2014-11-21 11:33:41 UTC
Post by bbjk
Post by FEniks
A tak poza tematem, Stokrotka - gratuluję!
Myślisz, że to na trwale?
Mam nadzieję.