Odp: Re: Po 1. nie jestem, po 2. na pewno nie
JaMyszka
2011-07-13 10:38:38 UTC
Regułą są ogólne zasady j. polskiego.
No właśnie o zasady języka polskiego mi chodzi. Czy więc możesz mi podać
ową zasadę lub odsyłacz do odpowiedniej zasady? W moim języku ojczystym
są zasady nieco inne (np. pisanie wielkich liter), dlatego pytam o
odpowiednią zasadę w języku polskim.
Coś mi mówi, że po równoważniku zdań stawiamy przecinek.
Ale nie wiem, czy to prawda.

Natomiast, przyznaję bez bicia, nigdy nie widziałam przecinka po kropce przy cyfrze.
Dlatego ja napisałabym:
Po 1. - nie jestem
Po 2. - na pewno nie
--
Pozdrawiam :)
JM
Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://zwijaj.pl/
medea
2011-07-13 10:46:17 UTC
Post by JaMyszka
[...]
??

A nie kropkę?

Poza tym czy "po pierwsze" to równoważnik? Nie przesadzajmy.

Ewa