nowa ortografia - pietno za plagiat
2012-12-18 21:37:16 UTC
Reforma ortografi na gwiazdkę dla dzieci?
Szkoda, że nie w tym roku.
A dzieci czekają.
I ciekawe jak długi będzie proce legislacji.
Myślę, że jak by się zaczęło dziś, to może za 5-10 lat Mikołaj pszyniesie
dzieciom podpisaną pszez wszystkie organy ustawę.
<http://www.tokfm.pl/blogi/cicer-cum-caule/2012/12/po_co_nam_w_pisowni_rz
_ch_o_apeluje_o_zmiane_ortografii_w_imie_kultu_jana_brzechwy_dla_ulatwien
ia_zycia_dzieciom_i_z_okazji_swiat/1?bo=1>
http://tinyurl.com/c7zeeoa
Skandal. Stokrotka!!! Ukradli ci pomysl.
Nie pierwszy raz ktoś pragnie mnie okraść. Nie raz mnie okradziono.
Co do ortografi, to tam jednak nie znalazłam mojego jednak pomysłu
by rz zamieniać na sz, tam , gdzie słyszane jest sz.
O ile pomysły reformy ortografi w zakresie rz, ch i ó, są dość częste i
stare, nie jestem pierwsza, to ten element (rz-> sz) jest moim,
indywidualnym pomysłem.
Za to pomysł by dzieciom dać na gwiazdkę reformę jest zdaje się moim.
Bardzo często z okazji dnia dziecka, rozpoczęcia roku szkolnego, mikołaja
i gwiazdki podnosiłam wątek o ortografi na forum polszczyzna , lub
zakładałam nowy.
Faktycznie w ostatniego mikołaja zaniedbałam to , ale na rozpoczęcie roku
było.
Grzegorz
2012-12-26 22:57:53 UTC
I ciekawe jak długi będzie proce legislacji.
Myślę, że jak by się zaczęło dziś, to może za 5-10 lat Mikołaj pszyniesie
dzieciom podpisaną pszez wszystkie organy ustawę.
Napisz do posła ze swojego okręgu.

Oj, będzie miał/a ubaw...
Stokrotka
2012-12-27 20:20:03 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
I ciekawe jak długi będzie proce legislacji.
Myślę, że jak by się zaczęło dziś, to może za 5-10 lat Mikołaj pszyniesie
dzieciom podpisaną pszez wszystkie organy ustawę.
Napisz do posła ze swojego okręgu.
W obecnym sejmie?
Kpisz sobie, nawet nie zauważy odstępstw od ortografi tradycyjnej.
Grzegorz
2013-01-08 22:50:47 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
[...]
To dla kogo ten prezent?
Dla dzieci czy dla posłów?

-Trzeba wpierw być generałem by wojsko reformować.
-Jak się pewien kapral za reformy zabrał to wiadomo czym się to skończyło.

PS
Ortografia jest jedna.
w/k
Gotfryd Smolik news
2013-01-09 16:53:03 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
W obecnym sejmie?
Kpisz sobie, nawet nie zauważy odstępstw od ortografi tradycyjnej.
To dla kogo ten prezent?
Dla dzieci czy dla posłów?
Reklamację trzeba skierować do pomysłodawcy, a wrotki nie ma ;)
Post by Grzegorz
-Trzeba wpierw być generałem by wojsko reformować.
-Jak się pewien kapral za reformy zabrał to wiadomo czym się to skończyło.
WKF: "pewien" to zbyt optymistyczne określenie, w skali historii prędzej
by się uzbierało na setki niż dziesiątki. Tak, wliczam również repobliki
bananowe i inne takie, co kapral to kapral :)
Post by Grzegorz
PS
Ortografia jest jedna.
A to jest już teza sporna, wystarczy wziąć "przepisy" sprzed
zmian z 1936 i spróbować ustalić która z nich jest ta "jedna".
W końcu geometrie nie opartą o tezy Euklidesa też zalicza się
do geometrii, nadając im zindywidualizowane nazwy, a że
z występowaniem w praktyce jest pewien kłopot to już zupełnie
inna sprawa.
IMVHO, ustalenie czy mamy do czynienia z "ortografią według
zasad Parkoszowicza" czy "ortografią Parkoszowicza"
nie jest oczywiste :|
BTW: to taka "antystokrotka" :), trochę dodatkowych liter.

Do tego pytanie - czy ktoś oponuje przeciw istnieniu pojęcia
"ortografia niemiecka"?
(jeśli nie, to różni się ona jedynie listą zasad, czyli dokładnie
tym, czy zalegalizowana ortografia polska różni się od "ortografii
Stokrotki")

pzdr, Gotfryd
Stokrotka
2013-01-12 20:05:25 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
Post by Grzegorz
Napisz do posła ze swojego okręgu.
W obecnym sejmie?
Kpisz sobie, nawet nie zauważy odstępstw od ortografi tradycyjnej.
To dla kogo ten prezent?
Dla dzieci czy dla posłów?
Oczywiście, że dla dzieci.
Nie rozumiem związku pomiędzy pytaniami.
Post by Grzegorz
-Trzeba wpierw być generałem by wojsko reformować.
-Jak się pewien kapral za reformy zabrał to wiadomo czym się to skończyło.
Nie dam się speszyć.
Pewnien medyk, profesor, do pacjenta:
to za trudny pszypadek bym narażał swuj autorytet.
(autentyczne)
bartek
2013-01-12 21:40:25 UTC
Post by Grzegorz
Post by Grzegorz
[...]
a pomarancze wieczorem moge jesc
?;/
sory ale juz poprostu czasem nie wyrabiam a jak ja zjem to jest mi
"dobrze' :)
Grzegorz
2013-01-13 21:02:18 UTC
to za trudny pszypadek bym narażał swuj autorytet.
Jak już kogoś cytujesz to zgodnie z oryginałem!
(Czy tu też masz stokrotkową ortografię?)
Stokrotka
2013-01-13 21:22:19 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
to za trudny pszypadek bym narażał swuj autorytet.
Jak już kogoś cytujesz to zgodnie z oryginałem!
(Czy tu też masz stokrotkową ortografię?)
Oryginał był bez.znakowy , fonetyczny, ustny.
Grzegorz
2013-01-14 15:25:59 UTC
Oryginał był bez.znakowy , fonetyczny, ustny.
Dwa byki. Wg Twojej ortografii i wg ortografii.
w/k
Stokrotka
2013-01-14 18:46:05 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
Oryginał był bez.znakowy , fonetyczny, ustny.
Dwa byki. Wg Twojej ortografii i wg ortografii.
w/k
Czepiasz się, a mojej to ortografi, nie ortografii.
Grzegorz
2013-01-14 20:40:00 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
Oryginał był bez.znakowy , fonetyczny, ustny.
Dwa byki. Wg Twojej ortografii i wg ortografii.
w/k
Czepiasz się, a mojej to ortografi, nie ortografii.
Niech kapral Stokrotka najpierw zostanie generałem.

Przyznaj... do szkoły miałaś pod górkę stąd ten pomysł na ortografię.
Pewnie wszystkie lekcje j. polskiego przeklęczałaś w kącie na grochu.
Stąd ta trauma.
Stokrotka
2013-01-14 20:55:58 UTC
Post by Grzegorz
[...]
Nie czytasz ze zrozumieniem. Generałowi nie wypada robić reformy.
Nie może narażać autorytetu.
Co do traumy: jak widać lubię ortografię, tyle, że w wydaniu innym niż
tradycyjny.
Grzegorz
2013-01-14 21:10:04 UTC
Post by Grzegorz
[...]
~~~~~~~~~~

To powyżej to też nowa ortografia?

Piszesz tak jak rozumujesz czyli niechlujnie.
Jesteś sekciarą ortograficzną co to rozum ma zwykle wyłączony.
Stąd ta droga na skróty.
... zostań generałem.
Stokrotka
2013-01-21 19:49:29 UTC
Post by Grzegorz
Post by Stokrotka
Post by Grzegorz
[...]
Tak, i nudny jesteś.
Jak nie masz nic do powiedzenia, to pszynajmniej nie opluwaj , będziesz
bardziej szanowany.
unknown
2013-01-22 02:54:46 UTC
Tak, i nudny jesteś.
Jak nie masz nic do powiedzenia, to pszynajmniej nie opluwaj , będziesz
bardziej szanowany.
ty jestes najnudniejszym trollem jakiego znam, ty nigdy nie masz nic do
powiedzenia i raczej trudno szukac kogos kto darzy cie szacunkiem....i co
nadal pleciesz bzdury

plumke
Stokrotka
2013-01-22 19:45:37 UTC
Post by unknown
ty jestes najnudniejszym trollem jakiego znam,
Troll z definicji nie jest nudny. Albo jestem nudna - być może, czasem
celowo,
albo nie jestem trollem- bo nie jestem.
Post by unknown
ty nigdy nie masz nic do powiedzenia i raczej trudno szukac kogos kto
darzy cie szacunkiem....
To po co tracisz czas na szukanie i czytanie mnie?
Nie popełniaj tego samego błędu 2 razy.
Post by unknown
i co nadal pleciesz bzdury..
Poza epitetami jednak na nic cię nie stać.
unknown
2013-01-22 21:33:39 UTC
Post by unknown
ty jestes najnudniejszym trollem jakiego znam,
Troll z definicji nie jest nudny. Albo jestem nudna - być może, czasem
celowo,
albo nie jestem trollem- bo nie jestem.
ale bredzisz...zreszta jak zwykle
Post by Stokrotka
Post by unknown
ty nigdy nie masz nic do powiedzenia i raczej trudno szukac kogos kto
darzy cie szacunkiem....
To po co tracisz czas na szukanie i czytanie mnie?
Nie popełniaj tego samego błędu 2 razy.
to masz jak w banku...dalej juz tylko ty bedziesz czytac i ripostowac w tym
watku
Post by Stokrotka
Post by unknown
i co nadal pleciesz bzdury..
Poza epitetami jednak na nic cię nie stać.
widze ze nie stac cie nawet na zapoznanie sie z definicja epitetu : bzdura
to stwierdzenie faktu

dopiero : totalna bzdura, niewyobrazalna bzdura albo stokrotkowa bzdura bylo
by epitetem... ale zeby o tym wiedziec trzeba bylo skonczyc podstawowke
Grzegorz
2013-01-23 22:01:31 UTC
... ale zeby o tym wiedziec trzeba bylo skonczyc podstawowke

I to jest problem Stokrotki.

Ambicje ma generalskie a możliwości szeregowca.

Nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak to na hipotetycznej
konferwerencji ortofraficznej Stokrotka wygłasza swój referat.
Slawek Kotynski
2013-01-23 22:23:51 UTC
Post by unknown
[...]
Nie kariera, lecz chęć szczera, zrobi z ciebie oficera!
(wraca nowe, to i Stokrotka ma szansę).