Kliknij na link, na linka czy w link?
g***@gmail.com
2007-10-23 15:15:14 UTC
Witam, tłumaczę taki mały programik z języka angielskiego na polski i
mam pewien dylemant. Jak napisać: "Kliknij na poniższego linka",
"Kliknij na poniższy link" czy "Kliknij w poniższy link".
Proszę o pomoc.
MM
2007-10-23 16:56:43 UTC
Po pierwsze: w żanym wypadku nie na linka;
Po drugie: raczej bez żadnego przysłówka, po prostu kliknij link...

U?ytkownik <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:***@q3g2000prf.googlegroups.com...
Proszę o pomoc.
Stefan Sokolowski
2007-10-23 17:18:52 UTC
Post by MM
Po pierwsze: w żanym wypadku nie na linka;
Po drugie: raczej bez żadnego przysłówka, po prostu kliknij link...
Hmmm...

W każdym razie chodziło Ci o przyimek a nie o przysłówek.

- Stefan
--
Stefan Sokolowski, Gdansk
http://www.ipipan.gda.pl/~stefan/oswiadczenie_antylustracyjne.html
paula167
2007-10-23 17:19:26 UTC
Post by g***@gmail.com
[...]
wydaje mi się,że kliknij na poniższy link :)
Raf :-)
2007-10-23 18:17:01 UTC
Dnia 23 Oct 2007 19:19:26 +0200, paula167 napisał(a) w
Post by paula167
Post by g***@gmail.com
[...]
I słusznie piszesz, że Ci się wydaje.

Polecam ten odnośnik (to łącze, ten link):
http://je.pl/qz1y

Trzeba sobie poszukać terminów "link" i "click"

Raf :-)
Przysłowia polskie: Kto rano wstaje, ten dwie matki ssie.
Eneuel Leszek Ciszewski
2007-10-27 15:05:09 UTC
grzechu73 ***@q3g2000prf.googlegroups.com

: [..] Jak napisać: "Kliknij na poniższego linka", "Kliknij
: na poniższy link" czy "Kliknij w poniższy link".

Ja bym przetłumaczył 'pociągnij za ten sznurek' lub 'pociągnij tę linkę'. ;)

o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. .;. ;. .;\|/....
KasiaM
2007-11-16 21:45:45 UTC
Kliknij na tego linka: http://obuwie-sportowe.eu :)
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. .;. ;. .;\|/....
j***@gmail.com
2020-08-05 08:17:09 UTC
Proszę o pomoc.
j***@gmail.com
Pozdrawiam
gazebo
2020-08-17 19:33:28 UTC
Post by MM
Post by g***@gmail.com
[...]
kliknij link, omijasz gramatykę, bo w zasadzie to kogo/co? i dodaj
strzałkę, albo kolor
--
gazebo