Włączyłem telewizor, a ten powiada:
Krystian Zaczyk
2011-04-20 14:07:21 UTC
"Sięgnij po pyszny błonnik w postaci kiślu!"

Macie ochotę sięgnąć po taki kiśl?

Krystian
Slawek Kotynski
2011-04-20 14:39:49 UTC
Post by Krystian Zaczyk
"Sięgnij po pyszny błonnik w postaci kiślu!"
Macie ochotę sięgnąć po taki kiśl?
A głaskałeś kiedyś koteka?
Nie pisz na ***@askar.com.pl - to pułapka
s/smieciarz/kotynski/
Krystian Zaczyk
2011-04-20 16:48:57 UTC
Post by Slawek Kotynski
Post by Krystian Zaczyk
"Sięgnij po pyszny błonnik w postaci kiślu!"
Macie ochotę sięgnąć po taki kiśl?
A głaskałeś kiedyś koteka?
Ani koteka, ani pieseka. Tylko chomika i królika.

Krystian
Slawek Kotynski
2011-04-20 18:09:50 UTC
Post by Krystian Zaczyk
Post by Slawek Kotynski
Post by Krystian Zaczyk
"Sięgnij po pyszny błonnik w postaci kiślu!"
Macie ochotę sięgnąć po taki kiśl?
A głaskałeś kiedyś koteka?
Ani koteka, ani pieseka. Tylko chomika i królika.
To tylko ich nie karm skisłą kapustą.
Ona jest kiszona, bo skisła - jak kisiel.
Z połowa ludzi w tym kraju połyka e z kisielu.
Nie pisz na ***@askar.com.pl - to pułapka
s/smieciarz/kotynski/
Krystian Zaczyk
2011-04-20 18:52:22 UTC
Post by Slawek Kotynski
Ona jest kiszona, bo skisła - jak kisiel.
Dzisiejszy kisiel to już nawet nie dziesiąta woda po kisielu po
tamtym dawnym -- skisłym.
Post by Slawek Kotynski
Z połowa ludzi w tym kraju połyka e z kisielu.
Możliwe, choć nie spotkałem jeszcze takiego "twardźla".
Widocznie jestem w tej drugiej połowie, bo z kisielu połykam wszystko. ;-)

Krystian
--
Zgłodniałych obleżeńców pod nieprzyjacielem
Naszym żurem, a ruskim obżywił kisielem
Slawek Kotynski
2011-04-21 07:36:25 UTC
Post by Krystian Zaczyk
Post by Slawek Kotynski
Ona jest kiszona, bo skisła - jak kisiel.
Dzisiejszy kisiel to już nawet nie dziesiąta woda po kisielu po
tamtym dawnym -- skisłym.
Offtopicznie: czasem się słyszy, że kapusta kiszona,
a czasem że kwaszona; ja myślałem, że to jakaś maniera
albo regionalizm, dopóki się nie dowiedziałem, że ludzie
rozróżniają kapustę kiszoną tradycyjnie od zakwaszanej kwasem
w przyspieszonym procesie produkcyjnym.
Nie pisz na ***@askar.com.pl - to pułapka
s/smieciarz/kotynski/
Slawek Kotynski