odmiana
katarzyna
2012-06-03 18:29:04 UTC
Napiszcie mi proszę jak odmieniać nazwę patrona placówki - szkoła imienia
Adama Mickiewicza, czy też imieniem Adama Mickiewicza?
2012-06-03 18:35:02 UTC
Poprawnie jest imienia Adama Mickiewicza,
ale można zdaje się powiedzieć imieniem Adama Mickiewicza, ponieważ jest to
skrut od zwrotu "nazwana imieniem Adama Mickiewicza", to "nazwana" jest
domyślne, więc może zdaje się być opuszczone, ponieważ ten zwrot jest
oklepany.
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/
katarzyna
Bydlę
2012-06-05 20:22:41 UTC
On 2012-06-03 21:02:57 +0200, " katarzyna"
Post by katarzyna
(...)
Dziękuję bardzo
Odpisujesz osobie sprawnej umysłowo inaczej.
:>
Bydlę
Victorry
2012-06-04 20:12:28 UTC
Poprawnie jest imienia Adama Mickiewicza,
ale można zdaje się powiedzieć imieniem Adama Mickiewicza, ponieważ jest
to skrut od zwrotu...
skrÓt...

proszę
Jan45
2012-06-05 11:47:53 UTC
Post by Victorry
Post by Stokrotka
[...]
Podejrzewam, że to ani skrót, ani skrut, a tylko
luźne pomysły na alternatywne zasady językowe.

Jan
Victorry
2012-06-05 17:21:44 UTC
Post by Jan45
Post by Victorry
Post by Stokrotka
[...]
No oczywiście...

Ja nie popatrzyłem na autora tego tworu i przez to zabrałem głos.

Przepraszam.

Pozdrawiam
Jacek.
Bydlę