jest sprawa...
identifikator: 20040501
2012-04-01 15:45:58 UTC
...sprawa jest poważna...

jest takie oto zdanie:
"...portal ten dedykuję wszystkim, którzy dzięki słusznemu zarządaniu
Platformy Obywatelskiej,
muszą naprawiać sprzęt elektroniczny przy pomocy kleju do klejarki i
sznurka..."

czy Ktoś może mi to zdanie poprawić, jakoś tak odnoszę wrażenie, że jest nie
do końca poprawne... ale nie wiem co poprawić i jak...
HELP!
Raf :-)
2012-04-01 17:59:10 UTC
Post by identifikator: 20040501
...sprawa jest poważna...
[...]
Przykro mi, ale sprawa jest beznadziejna.

Tego zdania nie da się poprawić. Można je napisać od nowa. Proponuje zacząć
tak:

"Ponieważ ludzie nie życzą sobie żeby na grupie poświęconej polszczyźnie
dyskutować o polityce, pójdę napić się swojego ulubionego napoju, a
następnie, po odpowiednim znieczuleniu, będę walił głową w ścianę tak
długo, aż wiedza na temat netykiety trafi do tej wypustki, którą noszę na
końcu szyi"

Raf :-)