Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
2015-05-27 06:11:48 UTC
Duda już działa.

Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi.

Chcą wyważać, bo 29 grudnia 2006 , za Ziobry tajniak strzelał do mnie na
terenie sądu i nie odpuściłam, i ponieważ jutro jest zebranie społdzielców ,
w którym chciałam brać aktywny udział, a prezes idzie za pan brat z mafią .
Stokrotka
2015-05-27 06:20:51 UTC
Duda już działa.
[...]
Policja nieumundurowana, zaczęli o 7:00.
Powiedzili , że wyważą drzwi.
Stokrotka
Walili kilka razy, ale na razie drzwi wytrzymały.
Stokrotka
2015-05-27 06:29:31 UTC
Duda już działa.
[...]
Odeszli, nie wiem na jak długo.
Nie wiem: ten post podziałał?

Było 2: obaj tajniacy, ale ubrani na czarno, jeden blondyn, już go gdzieś
widziałam, ale nie pamiętam gdzie, o rysach paj-compu, drugi, wstyd napisać,
o rysach tego aktora, co grał Popiełuszkę.
Odjechali właśnie tajniackim autem.
Maciek
2015-05-27 06:43:46 UTC
[...]
Wrócą. Właśnie dlatego głosowałem na Dudę, żeby do Ciebie wrócili :->
Maciek
Stokrotka
2015-05-27 06:45:56 UTC
Post by Maciek
Post by Stokrotka
[...]
A co ty z tego będziesz miał?
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
2015-05-28 21:49:41 UTC
"Stokrotka" mk3p88$otn$***@usenet.news.interia.pl

M> Wrócą. Właśnie dlatego głosowałem na Dudę, żeby do Ciebie wrócili :->
Post by Stokrotka
A co ty z tego będziesz miał?
Święty spokój? W piekle nie ma dostępu do naszego netu.
2015-05-27 07:04:02 UTC
Duda już działa.
[...]
Masz na to jakieś dowody, nie wiem... zdjęcia? Czy znowu to tylko twoje
urojenia?
Mam świadków, rodzice byli niedaleko, sąsiedzi też musieli słyszeć,
Nawet podejrzeam jednago, ze współpracował, i że mieli wejść " na
sąsiada".
Zabarykadowałam drzwi, teraz nie mogę wyjść, myślałam by zrobić zdjęcie
tej barykady, ale mi się nie chce, no bo po co?
Dotąd nie wiedziałam, dlaczego tak często ludzie stawiają fotele w
przedpokoju.
Teraz wiem.
wolim
2015-05-27 07:35:09 UTC
Duda już działa.
[...]
Piłaś - nie pisz.

MW. Pijany, choć rano. Czasem trzeba.

PS. U mnie drzwi zawsze otwarte. Nie ma sensu wyważać. Jak mawiał
klasyk: "Daj synku, ja to zrobię!". [cyt. "Psy"]

Ale ja nie mam nic do ukrycia. A i dla złodziei niewielka pokusa. Takie
czasy, że cały majątek trzyma się w banku, a reszta ubezpieczona. Nawet
samochodu nie zamykam.

Pozedrawiam.
Stokrotka
2015-05-27 07:44:46 UTC
Post by wolim
Duda już działa.
[...]
Znaczy, że sam jesteś mafiozo.
Obecnie jest tak wielka przestepczość, że twoje postępowanie tego dowodzi.
Podpisałeś się.
wolim
2015-05-27 09:18:52 UTC
Post by wolim
[...]
Nie pozostaje mi nic innego, jak zapytać kim Ty jesteś, skoro ja jestem
mafiozo i się nie zamykam, a Ty się zamykasz i wyważają Ci drzwi?

PS. Nie oceniaj ludzi według własnych zasług.

Pozdrawiam,
MW
Stokrotka
2015-05-27 09:25:31 UTC
Post by wolim
Post by Stokrotka
Post by wolim
[...]
Ja jestem człowiekiem psześladowanym.
Za komuny też byli tacy co się barykadowali, i też było ZOMO.
Ty się nie barykadujesz, do solidarmności widać nie należałeś i nie
rozumiesz,
ja też nie należałam, ale tylko ze względu na wiek.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Sonn
2015-05-27 14:01:00 UTC
Post by wolim
Post by Stokrotka
Post by wolim
[...]
Mylisz prześladowanie z upośledzeniem
Sonn
Eneuel Leszek Ciszewski
2015-05-28 21:59:10 UTC
Post by Sonn
Post by Stokrotka
Ja jestem człowiekiem psześladowanym.
Mylisz prześladowanie z upośledzeniem
W obu wypadkach mamy (; 'śledzenie'. ;)
2015-05-28 22:15:47 UTC
Za komuny też byli tacy co się barykadowali, i też było ZOMO.
Przed ZOMO chowałem ,,bibułę'' w drzwi.
Dosłownie w drzwi -- tak jak zamek jest w drzwiach.
--
nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon wtonawo śro czw pią sob nie pon wto śro czw pią sob nienawo pon apr śro
[PL]344 312 308 298 292 289 283 279 277 274 341 321 310 307 302 296 290 287 282 278 277 274 271 344 324 312
294+100 -39 -8 -16 -9 -5 -9 -5 -2 -4 +94 -15 -11 -5 -8 -8 -11 -4 -6 -5 -2 -5 -4 +92 -17 -6 -5
T***@somewhere.in.the.world
2015-05-27 12:52:22 UTC
Post by wolim
Ale ja nie mam nic do ukrycia. A i dla złodziei niewielka pokusa. Takie
czasy, że cały majątek trzyma się w banku, a reszta ubezpieczona. Nawet
samochodu nie zamykam.
E, przeczytaj sobie moze OWU (Ogolne Warunki Ubezpieczenia)
Jak nie zamykasz, to grosza z ubezpieczenia nie dostaniesz.

TA
Eneuel Leszek Ciszewski
2015-05-28 22:02:53 UTC
Post by T***@somewhere.in.the.world
Post by wolim
[...]
Może być gorzej. Toż otwarty samochód stanowi zagrożenie.
Ktoś może spuścić taki samochód w nieodpowiednie ;) miejsce.

[przyznaję, że trzymanie własnych foteli w banku jest ciekawe, ale IMO
już nie jest korzystne, bo od dawna w bankach nie ma aż tak dużych kolejek]
2015-05-28 21:56:06 UTC
[...]
Fotele nie przydają się w zmienianiu obuwia -- łatwiej/zdrowiej kucnąć.
--
nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon wtonawo śro czw pią sob nie pon wto śro czw pią sob nienawo pon aprpksymacja
Eneuel Leszek Ciszewski
2015-05-28 21:48:19 UTC
Było 2: obaj tajniacy, ale ubrani na czarno, jeden blondyn,
[to ode mnie, ale nie będę przyznawał się; obraziła mnie, więc
wysłałem chłopaków, ale piechotą, bo mam trudności finansowe;
szybko dotarli, może korzystali z autostopu?...]
Post by Stokrotka
już go gdzieś widziałam, ale nie pamiętam gdzie, o rysach paj-compu, drugi, wstyd napisać, o rysach tego aktora, co
grał Popiełuszkę. Odjechali właśnie tajniackim autem.
Pisałem jej (Stokrotka mnie wrzuciła do KF -- piszę do innych)
Post by Stokrotka
Szykuj się -- Dorn powraca. :)

No, bratku -- mówił wachmistrz spokojnym głosem -- czas na cię.
Wiem, wiem, Ty siostra, nie bratek, i nie storczyk czy chryzantema... ;)
+ Wiem, wiem, Ty Stokrotka, nie bratek, i nie storczyk czy chryzantema... ;)

Ja wiedziałem o tym, co nadejdzie (MOlejnkik poniżyła chorągiewkę PO,
TLis przeprosił córkę ADudy...) dlatego manifestacyjnie zagłosowałem. :)
Na dodatek nie złamałem swej obietnicy -- ja zagłosowałem, ale mój ojciec
nie mógł, więc zagłosowałem za ojca na kandydata ojca, biorąc kartę na moje
imię. [a że mego ojca PO okrada w biały dzień -- zagłosowałem nie na PO]
Ikselka
2015-05-28 22:22:38 UTC
ja zagłosowałem, ale mój ojciec
nie mógł, więc zagłosowałem za ojca na kandydata ojca, biorąc kartę na moje
imię.
??????????????!!!!!!!!!!!!!!!
--
XL
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku?

Komorowski przejął władzę po telefonie Miedwiediewa (wypowiedź DUDY!!!):

Wesoły Komorowski w Smoleńsku kilka dni po katastrofie! Tego nie widziałeś!

Szantaż świadków - por.A.Wosztyl zwolniony, nie chciał potwierdzić rządowej
wersji:

Eneuel Leszek Ciszewski
2015-05-30 01:18:45 UTC
Post by Ikselka
ja zagłosowałem, ale mój ojciec nie mógł, więc zagłosowałem
za ojca na kandydata ojca, biorąc kartę na moje imię.
??????????????!!!!!!!!!!!!!!!
14 pytajników i 15 wykrzykników.
Post by Ikselka
Komorowski wiedział, że wydarzy się katastrofa w Smoleńsku?
Dobrze składa się?... Poszukuje wróżki a Komorowski staje się bezrobotnym...
Moonsky
2015-05-27 07:43:21 UTC
Duda już działa.
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi.
Chcą wyważać, bo 29 grudnia 2006 , za Ziobry tajniak strzelał do mnie na
terenie sądu
nie trafił, jak widzę...
Sonn
2015-05-27 14:01:47 UTC
Post by Moonsky
Post by Stokrotka
Duda już działa.
Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi.
Chcą wyważać, bo 29 grudnia 2006 , za Ziobry tajniak strzelał do mnie
na terenie sądu
nie trafił, jak widzę...
I za to powinien mieć sprawe karną o niedopełnienie obowiązków służbowych
Sonn
wolim
Dali mu ślepe. Nie jego wina. :)
Sonn
2015-05-27 15:06:08 UTC
Post by wolim
Post by Sonn
Post by Moonsky
Post by Stokrotka
Duda już działa.
[...]
Powinien sprawdzić!
A przede wszystkim powinien trafić!
Sonn
bbjk
2015-05-27 07:56:13 UTC
Duda już działa.
[...]
Ale na ortografię pomogło.
By być w temacie grupy.
B.
Stokrotka
Sory, wypiję melisę i wracam do reformowanej ortografi.
mkarwan
2015-05-27 08:59:05 UTC
Post by bbjk
Ale na ortografię pomogło.
By być w temacie grupy.
Sory, wypiję melisę i wracam do reformowanej ortografi.
Po co?
Kto jest tym reformatorem ortografii?
Stokrotka
2015-05-27 09:26:39 UTC
Post by mkarwan
Post by Stokrotka
Post by bbjk
Ale na ortografię pomogło.
By być w temacie grupy.
Sory, wypiję melisę i wracam do reformowanej ortografi.
Po co?
Kto jest tym reformatorem ortografii?
Ja , a w tym sądzie do mnie stszelali około miesiąca po tym jak założyłam
stronę o reformie ortografi i napisałam list do Rady Języka Polskiego.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
mkarwan
Upodabniasz się do alt.pl.zbluzgaj, tam też stosowali podobną ortografię.
Kapibara
Ciekawe co robiłeś na grupie alt.pl.zbluzgaj, że znasz jej specyfikę.
andal
sprawdzal ip uzytkownikow
LordBluzg®
2015-05-27 17:46:21 UTC
Post by andal
Post by Kapibara
Post by mkarwan
Post by Stokrotka
Post by mkarwan
Post by Stokrotka
Post by bbjk
[...]
Nie tylko, to stare lubieżne dziadzisko i pedofil. On uwielbia czytać
takie teksty :)
--
LordBluzg®
Get out of the road if you want to grow old.
andal

od kiedy sie kolegujecie ?
LordBluzg®
2015-05-27 18:05:08 UTC
Post by andal
Post by LordBluzg®
Post by andal
Post by Kapibara
Post by mkarwan
Post by Stokrotka
Post by mkarwan
Post by Stokrotka
Post by bbjk
[...]
Ja go tępię a on mnie prześladuje :)
mkarwan
2015-05-27 19:22:58 UTC
Post by LordBluzg®
Nie tylko, to stare lubieżne dziadzisko i pedofil. On uwielbia czytać
takie teksty :)
Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
andal
to ty nie wiesz ze zydowska swolocz jest nietykalna ?
Stokrotka
2015-05-27 11:33:32 UTC
Post by mkarwan
Upodabniasz się do alt.pl.zbluzgaj, tam też stosowali podobną ortografię.
Dzięki , że podałeś grupę nie miałam zainstalowanej.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
wolim
:)
Devilson
2015-05-27 09:38:13 UTC
Duda już działa.
[...]
Słuchaj, jakby to była policja to weszliby, gdyby chcieli. Jakby to byli
mordercy, to już byłabyś trupem. Ubrani na czarno :). Może firma
windykacyjna, jesteś winna pieniądze?
Chyba Ci się przyśniło.
Mario
2015-05-27 09:44:51 UTC
Post by Devilson
Post by Stokrotka
Duda już działa.
[...]
Może Świadkowie Jehowy?
MD
Lord Donald
2015-05-27 10:52:19 UTC
Post by Devilson
Post by Stokrotka
Duda już działa.
[...]
Może policja, ale byli nasłani, nie chcieli wejść tylko nastraszyć bo i
tak nie mogą postawić zarzutów, może dlatego abyś wsadziła tak zwaną
mordę na tym spotkaniu prezesa spółdzielni POsrańca, takie metody
POsrańców, w sumie prawa polskiego biznesu, za komuny to by spółdzielnia
trzęsła portkami bo lud uciska, teraz to ty siedź cicho albo wypierdalaj
z domu, inni chętnie się wprowadzą i będą siedzieć cicho, tym pseudo
aktem własności podetrzyj se d... bo tyle znaczy, jak mieszkasz w bloku.
Stokrotka
2015-05-27 11:30:42 UTC
Post by Lord Donald
Może policja,
Na pewno.
Post by Lord Donald
... chcieli wejść tylko nastraszyć ...
czyli dokonywać wymuszeń.
Post by Lord Donald
... za komuny to by spółdzielnia trzęsła portkami ....
Za komuny nie było spółdzielni. BYło lepiej: taniej i warunki życia były
lepsze:
było ciepło w domu, były ławki, można było mieć noramalnie psa, a nie z
"cyrkami" itp itd. To było osiedle zakładowe pszejęte jak wiele firm w
Polsce nie całkiem legalnie z punktu widzenia etyki,
mimo, że prawdopodobnie każdy kok był legalny:
Każdy kto miał mieszkanie zakładowe mógł zostać członkiem spółdzielni - dość
tanio- ale i tak nie wszystkich było stać.
Dlaczego to było nieetyczne i nie fer?
Bo ja tu mieszakam od urodzenia. Kawalątek tego osiedla - oczywiście nie
wiem który był moim. Czułam się mimo 5-12 lat współwłaścicielem, pewnie
wyniosłam to już z zakłądowego pszedszkola.
Ja nie dostałam ani kawalątka tej spółdzielni.
Członkostwo sobie kupiłam (wpisowe, udziały) i z kłopotami.
A potem małymi krokami eliminowano każdego spółdzielcę, który był
niewygodny: część wymarła - bo w Wołominie sami starsi ludzie - nie pracy,
więc nie ma ludzi w sile wieku, część pozbawiono nielegalnie prawa bycia
spółdzielcom - jak np. moją mamę, część poddaje się bez szemrania, bo
znaleziono na nich haka .
Celem jest przejęcie całego osiedla pszez post komunę, która obecnie idzie w
jednym kierunku z mafiozami.
Post by Lord Donald
teraz to ty siedź cicho albo wypierdalaj z domu, inni chętnie się
wprowadzą i będą siedzieć cicho, tym pseudo aktem własności podetrzyj se
d... bo tyle znaczy, jak mieszkasz w bloku.
Dzięki za rady, pewnie skorzystam.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
masti
2015-05-27 12:10:32 UTC
Post by Lord Donald
... za komuny to by spółdzielnia trzęsła portkami ....
Za komuny nie było spółdzielni
skąd ty bierzesz te swoje urojenia?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
Lord Donald
2015-05-27 12:19:10 UTC
To nie rady, ale tak jest, głową muru nie przebijesz, rządzą teraz
mafie, stawiasz się to znajdą na ciebie sposób, ludziom wydaje się że
mają tak zwane mieszkanie spółdzielcze własnościowe to coś mają, nawet
jak maja wpis w księdze, ale to nie prawda, jak to kiedyś ktoś w w
filmie ukazujący przedwojenny kapitalizm powiedział, "na układy nie dam
rady", tak wygląda twoja sytuacja, jako jedna osoba tu nie wygrasz,
trzeba pogodzić się z sytuacją i się przystosować, system należy
zmieniać od góry a nie od dołu, w śród sąsiadów udawaj po prostu
wzorowego post solidarucha, miłośnika POsrańców a przetrwasz, a
anonimowo wal system w łeb to w końcu upadnie, nie rób z siewie
męczennika bo nikt tego nie zauważy, nawet sąsiedzi w imieniu których
się narazisz będą ci wsadzać nóż w plecy, z fanatykami POsrańców nie
wygrasz, to idioci najpierw muszą zmądrzeć, a myślenie zabiera im sporo
czasu.
Stokrotka
2015-05-27 15:00:15 UTC
Post by Lord Donald
trzeba pogodzić się z sytuacją i się przystosować,
= Dać się zabić. Nie uśmiecha mi się to.
Post by Lord Donald
...miłośnika POsrańców a przetrwasz, ...
Nie całkiem rozumiesz ukłądy w obecnej Polsce.

NIe o PO idzie, bo i żadne PO nie istynieje. PO to totalny zlepak.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Devilson
2015-05-27 17:02:06 UTC
Dzięki za rady, pewnie skorzystam.
Poważnie, nie podskoczysz bo jak się narazisz to cię zawiną i potem
przeczytamy o tobie w gazetach ale to będzie nekrolog.
W Polsce zdarzają się takie rzeczy, tak jak wszędzie.
Sonn
2015-05-27 18:48:16 UTC
Post by Devilson
Post by Stokrotka
Dzięki za rady, pewnie skorzystam.
Poważnie, nie podskoczysz bo jak się narazisz to cię zawiną i potem
przeczytamy o tobie w gazetach ale to będzie nekrolog.
W Polsce zdarzają się takie rzeczy, tak jak wszędzie.
Po wuj prowokujesz tępą trollicę? Niech lepiej dalej karmi jeża przez
zamknięte drzwi w swoim garażu. To jedyne co tej 40-letniej życiowej
niedojdzie wychodzi.

BTW nie zdziwiłbym się gdyby to jej rodzice mając dość utrzymywania
40-letniej walniętej w dekiel niedojdy złożyli wniosek o jej
ubezwłasnowolnienie, no i w końcu przyjechali pielęgniarze w asyście
Policji z nakazem doprowadzenia do czubków lub zakładu psychiatrycznego.
To by nawet wyjaśniało brak zawiadomienia.
Sonn
andal
nie dala ci dupy ?
Sonn
2015-05-27 19:45:44 UTC
Post by andal
Post by Sonn
Post by Devilson
Post by Stokrotka
[...]
A ty debilu skąd tu przylazłeś?
Sonn
andal
do stodoly parchu !
Stokrotka
2015-05-27 11:20:17 UTC
Post by Devilson
Post by Stokrotka
Duda już działa.
[...]
O 7 rano to raczej policja niż mordercy.
Moim okiem laika mordercy działają pomiędzy 20 a 5 rano.
Godzina 6:00 albo 7:00 to typowe dla policji.

A wiesz, swoją drogąnie pszyło mi do głowy zadzwonić do lokalnej policji.
Ci pszynajmniej są zawsze umundurowani.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Sonn
2015-05-27 13:59:40 UTC
Duda już działa.
[...]
Raczej wykonywali wyrok sądu nakazujący umieszczenie w zakładzie zamkniętym
Sonn
masti
2015-05-27 14:17:10 UTC
Post by Sonn
Post by Stokrotka
Duda już działa.
[...]
Izabella C.? :)
2015-05-27 15:02:08 UTC
Post by Sonn
Post by Stokrotka
[...]
To dlaczego byli nieumundurowani, a auto nieoznakowane policyjnie, a w
skrzynce, ani tam gdzie mieszkam, ani na adresie, gdzie odbieram
systematycznie poczte, nie było nic w tym stylu od kilku miesięcy?
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Sonn
2015-05-27 15:07:11 UTC
Post by Sonn
Post by Stokrotka
[...]
Żebyś nie uciekła, kretynko!
Sonn
Stokrotka
2015-05-27 16:33:36 UTC
Post by Sonn
Post by Stokrotka
Post by Sonn
Post by Stokrotka
[...]
To niezgodne z prawem kretynie, i słusznie, że niezgodne.
Wpp . każdy może podać się za policję i porwać każdego.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
masti
2015-05-27 15:46:21 UTC
Post by Sonn
Post by Stokrotka
[...]
bo pielęgniarze nie jeżdżą radiowozami
MarK
2015-05-27 17:52:59 UTC
Proszę nie dawajcie karmy Trollowi w żeńskim wydaniu ... Bo się zacznie ...
--
MarK
Duda już działa.
mafią .
Stokrotka
2015-05-28 07:06:27 UTC
Ostatnie kilka dni inwigilował mnie przewodniczący rady nadzorczej Tadeusz
Grysztar. Trudne to do udowodnienia, bo mieszka w tym samym bloku , co
mieszkanie rodziców, ale nie jest normalne by spotykać ponad 80-letniego
faceta za każdym razem jak wychodzę, lub przechodzę, siedzącego w aucie.
Inwigilował mnie dlatego, że na dzisiejszym zebrani spółdzielni może być
odwołany.
Inwigilował mnie po to by wiedzieć gdzie śpię.
To on najął mafiosów, lub co bardziej prawdopodobne poskarżył się
zwierzchnikowi, który zrealizował napaść. W tym miejscu nie jest ważne, czy
robili to zwykli mafiosi, czy jakieś odłamy CBŚ, CBA itp poza godzinami
pracy.
Dlatego byli nieumundurowani i bez oznakowanego auta.
koniec.

Dlaczego Tadeusz Grysztar może być odwołany?
W zeszłe lato zbierano podpisy by było nadzwyczajne walne zgromadzenie, w
celu odwołania rady nadzorczej. Nie byłam inicjatorem, bo nie wierzyłam w
możliwość zebrania 10% tj. 41 podpisów, ale podpisałam się. Zebrano około 65
podpisów, zarząd uznał ponad 41 podpisów (doliczyłam się 41 , i dalej nie
liczyłam, bo było jeszcze sporo) , ale odrzucił prawie 1/3 podpisów.
Mimo to wymaganego w tej sytuacji nadzwyczajnego walnego zgromadzenia nie
było.
Dziś ma być zwykłe, coroczne. Zostało zebranych kilkanaście podpisów, w
wymaganym terminie, na wymaganych w tej sytuacji 10 , bo to zebranie
coroczne, nie nadzwyczajne. Mimo to znowu bezprawnie nie umieszczono punktu
dotyczącego odwołania członków rady w porządku obrad.
Tym razem ja też zbierałam, i zażądałam na piśmie wyjaśnień zarządu.
Facet chce mnie zastraszyć by temat na zebraniu nie wypłynął.

Kim jest Tadeusz Grysztar?
Osiedle było zakładowe, a on dyrektorem tego zakładu i likwidował ten zakład
(poszukiwań nafty i gazu, więc strategiczny), niszcząc Polskę, powodując
bezrobocie, niewydolność państwa. Osiedle formalnie przejęli byli pracownicy
stając się spółdzielcami, ci których było stać. Teraz ograniczając
nielegalnie liczbę członków spółdzielni prowadzi zadanie przejęcia osiedla
przez wąską grupę - szpieg czerwony.