Reforma ortografi pszenosi się na inny serwer
2012-05-16 20:01:26 UTC
Miała być pszedwczoraj wgrana nowa wersja programu umieszczonego na stronie,
ale interia robi trudności.
Wysłałam im dziś mejla z priorytetem:

"
Nie mam możliwości wgrania dużego pliku (nieco ponad 8MB) na konto strony
www.
Próba była przeprowadzona 3 krotnie: 2 razy wczoraj i raz dziś.
Mogę wgrać mały plik, bez problemu : dziś wgrałam mikroskopijny plik
cokolw.txt.
Za każdym razem objawy są następujące:
Po wybraniu pliku w okienku wgrywania, wybrana nazwa (ścieżka) jest widoczna
i plik jest wysyłany. To trwa kilkanaście minut, potem, gdy zgodnie z
ilością wysłanych danych i rozmiarem pliku - plik powinien być już
przesłany,
nazwa (ścieżka) niknie a okienko nie zmyka się, a normalnie powinno się
zamknąć i wyświetlić komunikat.
Proszę o usunięcie jakiejś blokady na rozmiar z waszej strony.
Praktycznie za każdym razem gdy wgrywam ten plik są takie kłopoty i muszę
dzwonić, na szczęście rzadko wgrywam.
Stokrotka
"

Po pszemyśleniu (wersji było już od 0 do 3) wysłałam drugiego mejla, też z
priorytetem:
"Nie ze swojej winy musiałam plik wysyłać już 3 razy, bezskutecznie.
Za każdym razem płacę za to kilka złotych, dla mnie to dużo.
Likwidujecie tę blokadę na duże pliki i odpowiecie, czy mam zmienić serwer?
Czekam na odpowiedź 30 min.
Stokrotka
"

30 minut minęło, odpowiedzi nie było.
Nowej wersji programu na razie nie będzie.
Za tydzień pszenoszę się na inny serwer.
Jaki nie wiem, proszę o sugestie.
Warunek bezwzględnie konieczny: bezpłatny, umożliwiający wgranie www, pliku
*.zip możliwego do ściągnięcia pszez kożystającego ze strony.
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/
Anna Kubiak
2012-05-17 14:57:37 UTC
[...]
Wiele darmowych stron www ogranicza wielkość przesyłanego pliku - nieraz
również typy plików. Radzę przeczytać regulamin serwisu.

amk
Stokrotka
2012-05-23 19:21:59 UTC
Post by Anna Kubiak
Wiele darmowych stron www ogranicza wielkość przesyłanego pliku - nieraz
również typy plików. Radzę przeczytać regulamin serwisu.
Pszejżałam, nie znalazłam tego ograniczenia.
Co do rozszeżenia, zmieniałam, też nie pszyjął, dawniej dawał się na to
nabrać.
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/
Stokrotka
2012-05-24 20:50:32 UTC
Ponawiam pytanie o inny serwer. Z interią się nie da .
Im nawet rozpakowanie małego pliku nie działa (wykanane dla testu).
Specjaliści z psiej wulki (pszepraszam każą pią rasę i każdego bezrasowca).
Lewe ręce do roboty , złośliwcy zakihani.
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/
Anna Kubiak
2012-05-27 06:37:40 UTC
[...]
Rozpakowywanie pliku działa na serwerze tylko przy odpowiedniej
konfiguracji serwera www jeśli się nie mylę i odpowiednich praw dostępu
w katalogu. Może to było przyczyną niepowodzenia?

Lepszy jest najtańszy hosting (na allegro cena rzędu 10, 20 zł na rok)
niż darmowe rozwiązania. Takie jest moje zdanie. Po pierwsze brak
reklam, po drugie jest szansa, że będzie szybciej działał - choć nie
zawsze, no i choć nikła szansa na jakąś rzeczową pomoc techniczną) Wady
- zazwyczaj są limity transferu.

Pozdrawiam,
amk
Stokrotka
amk
Stokrotka
2012-06-01 18:24:39 UTC
Post by Anna Kubiak
Rozpakowywanie pliku działa na serwerze tylko przy odpowiedniej
konfiguracji serwera www jeśli się nie mylę i odpowiednich praw dostępu w
katalogu. Może to było przyczyną niepowodzenia?
Nie mam na to wpływu, pisałam do nih, bez odpowiedzi.
Post by Anna Kubiak
Lepszy jest najtańszy hosting (na allegro cena rzędu 10, 20 zł na rok)
Nie stać mnie z zasady. Nie ma dohodu , więc nie będę wydawać na ortografię.
Ogłaszają się , że za darmo, to ma być za darmo.
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/
Borneq
2012-06-02 08:00:29 UTC
Post by Anna Kubiak
Lepszy jest najtańszy hosting (na allegro cena rzędu 10, 20 zł na rok)
A gdzie tak tani?! więcej płacę za samą domenę http://borneq.com/ (chociaż
nie tylko za nazwę, kiedyś w OVH miałem za to 1 MB, teraz zobaczyłem że 10
MB, mozna coś pomieścić, a ile miejsca za 10-20 zł? )

Anna Kubiak
2012-05-27 06:58:28 UTC
Post by Anna Kubiak
[...]
Dla ciekawości:

POMOC STREFA.PL
PHP/CGI: Czy jest na strefie ograniczenie co do wielkości wgrywanego
przez protokół HTTP pliku ?

Jest limit, domyślnie ok. 32 MB. Faktycznym limitem jest też czas
upload`u czyli wykonywania skryptu PHP - domyślnie 5 minut (nie dotyczy
wgrywania przez panel WWW)
Stokrotka
2012-06-01 18:22:33 UTC
Post by Anna Kubiak
POMOC STREFA.PL
PHP/CGI: Czy jest na strefie ograniczenie co do wielkości wgrywanego przez
protokół HTTP pliku ?
Jest limit, domyślnie ok. 32 MB.
Wgrywany plik ma małe nieco ponad 8MB. Z pszyległościami (protokoły itp,
powinno mieścić się w 9MB).
Post by Anna Kubiak
Faktycznym limitem jest też czas upload`u czyli wykonywania skryptu PHP -
domyślnie 5 minut (nie dotyczy wgrywania przez panel WWW)
A więc to nie dotyczy, trwa kilkanaście minut.
Da radę wgrać plik 2 razy mniejszy. Wgrałam 2 takie na konto, ale tam nie
rozpakowywuje się nic, a nie nie pakuje (tzn udaje i nie działa).
http://reforma.ortografi.w.interia.pl/