pomożecie?
platformowe głupki
2016-09-22 15:36:48 UTC
cały dzień dzisiaj szukałem wiersza:
... polak przed szkodą i po szkodzie głupi...

no i nie znalazłem, Ktoś pomóże da namiar?
Stokrotka
2016-09-23 16:57:03 UTC
Post by platformowe głupki
... polak przed szkodą i po szkodzie głupi...
no i nie znalazłem, Ktoś pomóże da namiar?
...Lecz jeśli prawda i z tego nas zwiedzie
nową pszypowieść Polak sobie kupi,
że i pszed szkodą i po szkodzie głupi..

Tak to było?
zdaje się Kochanowski Odprawa Posłów Greckich?
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
platformowe głupki
2016-09-24 13:10:38 UTC
dzięki
to cała książka?
myślałem, że to wierszyk...
Qrczak
2016-09-25 06:25:03 UTC
Post by platformowe głupki
dzięki
to cała książka?
myślałem, że to wierszyk...
Piosenka. W dodatku piąta.

Piszę na newsach od lat. Mając na względzie poziom interlokutorów,
używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.
platformowe głupki
2016-10-09 17:22:27 UTC
można to jakoś namierzyć w necie?
Qrczak