-- Temat
$heikh el $hah
2012-12-08 17:01:38 UTC
Właśnie spotkałem się z ekranem wstępnym do filmu (fabularnego), który
wyglądał tak:

"No emotion, any more than a wave, can long retain its own individual
form."
-- Henry Ward Beecher

I po pierwsze: nie wiem o co chodzi z tymi dwiema półpauzami.
Ja zawsze używam pauzy (jeśli się nie mylę), stosując po prostu skrót
klawiaturowy: (lewy) Alt+0150, co daje taki rezultat: –
Widząc to w Internecie, jestem w stanie zrozumieć, bo nie każdy ma
sekcję numeryczną na swoich klawiszach. Ale w filmie?
Jak z poprawnością? Jest to dopuszczalne?

A po drugie: po cytatach składających się z jednego zdania trzeba
stawiać kropkę? Mnie się zawsze wydawało, że krótkim cytatom, zwłaszcza
bez innych znaków interpunkcyjnych, sam cudzysłów wystarcza.
--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
Slawek Kotynski
2012-12-21 21:13:54 UTC
Post by $heikh el $hah
(lewy) Alt+0150, co daje taki rezultat: –
Twój problem tkwi w tym "(lewy)".
Jak się pojawiają terminy lewizna, lewactwo, lewica,
to zawsze się wiążę z jakimiś poważnymi problemami i komplikacjami.
Radzę szukać porady na pręgierzu albo na innym trollociągu.