Argumenty przeciwników otuszowania
2021-09-30 17:37:41 UTC
Jedni tuszują, inni laserują, jeszcze inni poszukują soczewek...

https://optyk-przybyla.pl/czym-sie-wyrozniaja-soczewki-trivex/

Otusz nie

Czy te soczewki mogą zainteresować tylko rodziców? Otusz nie!

Mowa o Trivexie... Wiem, że Ryszard Ochodzki podczas pobytu
w Londynie zainwestował w minerał z Jeleniej Góry, który
upgradeował do minerału z Jasnej Góry, ale chyba jednak
rzucę swym prawym okiem na prace organiczne...
--
'_._ _,-'""`-._ ._. .-.
2021-09-30 23:55:19 UTC
[...]
https://www.visio-rx.pl/informacje-dotyczace-wzroku/szkla-do-okularow/poliweglan-kontra-trivex-kontra-xirm

poliwęglan ma kilka wad. Największą z nich jest mała jakość optyczna,
a w zasadzie mała przejżystość

Czymkolwiek jest owa tajemnicza 'przejżystość' -- poliwęglan odpada,
choć (jak jego nazwa wskazuje) jest efektem ciężkiej pracy organicznej...

-=-

Może zatem zastanówmy się nad oprawczyniami, których nie można
wyprostować... Memory metal...

Nie można tego wyprostować (o czym swego czasu przekonał się człowiek,
który usunął drobny defekt z mych oprawczyń -- niestety nietrwale)
i nie można pogiąć -- choćby rozdeptaniem...

--